12 Eylül 2017 Salı

Miniso Takma Kirpikler

Merhaba

Daha önce Miniso'dan yapmış olduğum alışverişimi göstermiştim ve o zaman aldığım takma kirpiklerin duruşunu göstermek istiyorum. Bu takma kirpikler inanılmaz ilgi görüyor. Çünkü hem pakette 10 çift takma kirpik bulunuyor hem de fiyatı inanılmaz uygun. Birçok blogger arkadaşımda da görmüşsünüzdür zaten:) 




Şimdi gelin birlikte inceleyelim.



Takma kirpikler bakışları ve makyajı inanılmaz etkiliyor. Bakın göz makyajım çok sade sadece renk eşitsizliğini giderip, tüm göz kapağına aydınlıklık görünüm veren far kullandım ve miniso'dan aldığım takma kirpikleri kullandım. Bir de göz kapağına siyah göz kalemi ve kirpiklerle takma kirpikler bütünlük sağlasın diye maskara sürdüm.



Aslında bu kirpikleri çok sevemedim ama merak edenler için nasıl durduğunu göstermek istedim.



Pakette 10 çift takma kirpik bulunuyor ve fiyatı çok çok uygun 9,95₺

Çok ince ve yapıştırmak çok zor oluyor özellikle kirpiğin göz pınarlarına denk gelen başlangıç kısmı sürekli kalkıyor ve çok zor yapışıyor ama duruşu güzel.



Uygun fiyatlı takma kirpik arayanlar bakabilirler. Miniso mağazalarında bulabilirsiniz. 



Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)