10 Ağustos 2017 Perşembe

Wet n Wild Megalast Liquid Catsuit Mat Ruj ~ E924B Rebel Rose

Merhaba

Likit mat ruj sevenler el kaldırsın:))
Mat rujlarla tanıştığımdan beri başka ruj kullanamaz oldum.
Wet n wild megalast liquid catsuit, ise yeni satışa sunulan bir ürün. 




Bendeki rengi Rebel Rose. Bu tonlara bayılıyorum.



Diğer mat rujlar gibi dudağı hafif kurutabiliyor ama bir tabaka varmış gibi rahatsız etmedi. Kalıcılığı da güzel. 


Birşeyler yedikten sonra tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz. Ben bir tek fırçasını sevemedim sürmeyi zorlaştırıyor gibi ama yine de yapısı ve rengiyle kalbimi çalan bir ürün oldu. Diğer renklerine de mutlaka bakacağım.



Bu arada bilmeyenler için Wet n wild markası vegan ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka.Fiyatları da oldukça uygun.

Ülkemizde böyle bir markanın satılıyor oluşu ve Gratis mağazalarında kolayca ulaşılır oluşu bence çok güzel bir fırsat...


Sevgiler

3 yorum:

  1. Precious Petals gibi bu da görür görmez aldıklarımdan :) Renk ve yapı bir harika! Sana da çok yakışmış canım, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. bayıldım indirimde gözüme kestiğim bir renk daha gördüm o da benim olacak .-))

    YanıtlaSil
  3. Indirimsiz fiyatı nedir bu ürünün bende almayi düşünüyorum 😍😂

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)