31 Ağustos 2017 Perşembe

Farmasi Vfx Pro Makyaj Bazı ve Vfx Pro Fondöten

Fotoğraf çekimlerinde kusursuz görünmeyi sağlayan, filtre etkili ten ürünleri çok popüler oldu.
Bu akıma Farmasi de ayak uydurarak,
Vfx Pro Makyaj Bazı ve Vfx Pro Fondöten çıkardı.
Tabii ki denemeden duramazdım:)
Bendeki rengi 02 natural beige. Katalogdan tahmini seçim yaptım ve benim için biraz koyu oldu. Açıkçası yazın kullanacağım için biraz koyu durması benim için sorun değil zaten makyajı tamamlayınca daha iyi duruyor.




İlk olarak kısaca Vfx Pro Makyaj Bazından bahsetmek istiyorum. Baz ile cildim inanılmaz iyi anlaştı. Bu ikiliden favorim baz oldu:)

Gözenekleri kapatıyor ve blurlu bir görünüm sağlıyor tamamen pürüzsüz bir görünüme kavuşturuyor diyemem ama kusurlu görünümü hafifletiyor ve fondötenle birlikte kullanınca fotoğraflarda efektli bir görünüm sağlıyor.



Vfx Pro Fondöten ise, Işık filtre teknolojisiyle geliştirilmiş bir fondöten.
Tüm cilt tipleri için uygun. Nemli süngerle uyguluyorum. Kapatıcılığı, kalıcılığı ve cilt ile bütünleşmesini sevdim. Cildi canlı ve aydınlık gösteren bir bitişi var benim cildim karma gün içinde t bölgemde hafif bir parlama oldu ama bu yağlanma gibi değil. Zaten ben hafif parlamasını seviyorum sağlıklı bir görünüm olduğunu düşünüyorum.


Farmasi ürünlerini @farmasinurcan instagram hesabından güvenle satın alabilirsiniz ya da üye olup, fırsatlardan yararlanmak için iletişime geçebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bu bazı epey merake diyordum, fikir edinmiş oldum :) Güle güle kullan Tuğçe'cim :)

    YanıtlaSil
  2. makyaj bazını çok merak ettim teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)