12 Haziran 2017 Pazartesi

Yves Rocher Duş Jelleri

Herkese Merhaba 

Bugün sizlere özellikle renkli kozmetik ürünlerini severek kullandığım Yves Rocher'nin duş jeli ve duş yağlarından bahsetmek istiyorum. Ürünlerden bahsetmeden önce kısaca Yves Rocher markası hakkında bilgi vermek istiyorum. 

Yves Rocher, 1959 yılında kurulan bir Fransız markası. Ürünlerinde kullanılan bitkiler tamamen organik tarım sahalarında yetiştiriliyor. 

Cilt bakımı, kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinde bitkisel içeriğe öncelik vererek üretim yapıyorlar.

Tamamen bitkiler dünyasına yönelmiş bir marka. Bu güne kadar birçok ürününü deneme şansım olduğu için bahsetmek istedim ayrıca güvenerek kullanıp önerdiğim bir marka.  Doğaya zarar vermeden, bitkisel, yenilikçi ve keyif veren güzellik ürünleri sunuyorlar.




Duşta kullandığım jelleri, cilt tipine uygunluğuna, ph değerine ve kokularına göre tercih ediyorum. Siz duşta hangi ürünleri kullanmayı seviyorsunuz? Banyo sabunları mı yoksa duş jeli ve duş yağları mı kullanmayı seviyorsunuz? 

Özellikle Yves Rocher'nin kuru ciltler için olan uygun olan duş yağı oldukça güzel. Duş sonrası verdiği nem yeterli oluyor ekstra nemlendirici krem kullanma ihtiyacı duyulmuyor. Hem temizlemeyi hem de bakım yapmayı sağlıyor. Yağ bazlı dokusu suyla temasında süt formuna geçiyor ve vücutta yağlı bir his bırakmıyor. Test edip onayladım :))

Yves Rocher'de birbirinden farklı koku seçeneği olan duş jelleri mevcut. En sevdiklerimi göstermek istedim. Aralarında en sevdiğim miss gibi kahve çekirdeği kokulu olan... Kahve severlerin favorisi olacağını düşünüyorum:) Çok güzel gerçekten. Farklı kokulara sahip duş jellerini kullanmayı seviyorum. Özellikle en sevdiğiniz koku ya da aroma hangisi? Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim eğer denemediysem listeme ekleyip alışverişimde sepete atıp, denemek isterim :)



Duş jellerinde ise, aromalı duş jelleri ve meyveli duş jelleri seçeneği bulunuyor. Zevkinize göre tercih yapabiliyorsunuz. 

Ayrıca jellerin köpürmesi, temizlik hissi veriyor ve kokuları dinlendirip, rahatlatıyor diye düşünüyorum. Ayrıca sadece vücut temizliği değil ruhu da arındırdığını düşünüyorum. Siz ne dersiniz? 

Yves Rocher ürünleri dermatolojik olarak test edilmiştir. 

Eğer hala Yves Rocher duş jellerini denemediyseniz buradaki duş jellerini inceleyebilirsiniz. İçeriklerine göre fiyatları oldukça uygun. Severek kullandığım çok başarılı ürünleri mevcut.


Miss kokulu günler,

Sevgiler

3 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)