12 Haziran 2017 Pazartesi

Thalia Malachite Parfüm

Kişisel bakım ürünlerini severek kullandığım Thalia'nın, 14 Haziran Çarşamba günü Parfüm serisi satışa sunulacak. İlk olarak deneme şansı sundukları için çok teşekkür ederim...


Thalia Malachite; Değerli taşlardan ilham alınarak tasarlanmış.
Malachite taşının büyülü ve arındırıcı yeşili, enerjik parfüm notaları ile buluşuyor...

Keşke koku paylaşma özelliği olsaydı :) Bahar ve yaz aylarına yakıştırdığım, meyvemsi/çiçeksi fresh bir koku.

Bu arada ilk kokladığımda DKNY be delicious parfüm ile çok çok benzettim. Eğer o tarz kokular seviyorsanız uygun fiyatlı güzel bir tercih.

100ml cam şişede, sade ve şık bir ambalajı var. Bununla birlikte gelen 4 erkek ve 5 kadın parfüm testerı bulunuyor. Testerlardan ise, Jive nefis bir koku. Alınacaklar listeme ekledim:) siz de mutlaka koklayın...


Sevgiler

1 yorum:

  1. Yaaa, Be Delicious'a benziyor dedin, acayip merak ettim! Çünkü en sevdiğim kokulardan biri bu! Bir ara bakayım ben buna, öptüm çok!

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)