5 Haziran 2017 Pazartesi

LR Deluxe Fantastic Maskara

LR ürünlerini seviyorum oldukça başarılı ve kaliteli ürünlerden oluşuyor. 
LR Deluxe Fantastic Maskara'yı ise ilk kez kullanmaya başladım. Bir süredir deniyorum.




Kirpiklerin uzunluğunu ön plana çıkararak daha hacimli bir görünüm elde etmeyi sağlıyor.



Fırçası silikon değil sert kıllardan oluşuyor. Birkaç kat uygulayınca daha dolgun bir görünüm elde ediliyor.
Maalesef kıvırma özelliği yok keşke olsaydı daha çok sevebilirdim :)



Bu arada özellikle belirtmek istiyorum lens kullanıyorum ve gözlerim hassas bu maskara hassasiyete neden olmadı. Bazı maskaralar sulanma, kızarıklık vs yapıyor bu maskarada öyle bir sorun yaşamadım.



Ayrıca çift fazlı göz makyaj temizleyiciyle kolayca çıkıyor.
LR ürünleri için @lr.bakimim instagram hesabından iletişime geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)