24 Haziran 2017 Cumartesi

Günün Ojesi / Golden Rose Holographic Oje ~ 07

Merhaba, günün nefis ışıl ışıl göz alıcı ojesi Golden Rose'nin Holographic ojelerinden 07 numaralı rengi.




Daha önceden farklı bir numarasını denemiştim bu da aklımdaydı, çok sevdim!



Nefis Holographic ojelere bayılmayan yok değil mi? Güneşte yansımaları müthiş. Gözlerimi tırnaklarımdan alamıyorum :)



Ben 2-3 kat sürdüm ama tek katta bile çok hoş bir görünüm oluyor. Bir de baz olarak koyu bir renk kullanırsanız tek katta da harika duracaktır ben baz kullanmadan rengini elde edebilmek için yoğun bir şekilde sürdüm. Kalıcılığı da oldukça başarılı...



Bu seriyi çok seviyorum... Hala denemediyseniz mutlaka şans vermenizi öneririm:)

Fiyatı ise; 18₺

Sevgiler

1 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)