16 Mayıs 2017 Salı

Yasam Dükkanı / Miss W Ürünleri

Merhaba 
Bugün sizlere yeni tanıştığım Miss W markasının ürünlerinden bahsetmek istiyorum.




Kısaca Miss W markasından bahsetmek gerekirse, Miss W bir Fransız markası.
Ürünlerinin tamamı Cosmebio, ECOCERT ve Qualite France organik sertifikasına sahip.
Hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar ve hayvanlar üzerinde test edilmiş hammaddeler kullanmayan bir marka.
Ürünlerin organik içeriklere sahip olmasının yanısıra içlerinde parafin gibi mineral yağlar, silikon ve benzeri sentetik yağlar, talk, sentetik parfüm, boyalar, koruyucular ve parabenler bulunmuyor.
En hassas ciltler tarafından dahi rahatlıkla tolere edilebilen ve hassasiyete sebep olmayan bir yapıya sahipler. 
Ürün ambalajları %100 geri dönüştürebilir ambalajlardan oluşuyor.





İlk olarak organik kalem rujundan bahsedelim.




Bendeki 402 numaralı rengi.
Çok tatlı bir nude.
Sert bir yapısı var, mat bir bitiş sağlıyor. Kalıcılığı güzel gün içinde tazeleme ihtiyacı duyuluyor.



İlk sürdüğümde MAC Kinda Sexy rengine çok benzettim. Daha sonra ikisini de elime sürerek renkleri karşılaştırdım bu renk ona göre daha turuncumsu duruyor ama bana sürer sürmez onu hatırlattı. 



Miss W markasının organik mat ruju ise,
Bendeki 136 numaralı renk.



Elimden düşmeyen bir ruj. Ambalajı, rengi, yapısı efsane...
Organik içeriğe sahip miss gibi bir ruj.
Rengine ba yıl dım!



Günlük kullanım için ideal tam bir dudak rengi. Makyajlı ya da makyajsız kullanıma uygun bulduğum bir renk.
Mat ruj ama yapısı asla sert değil, yumuşak bir sürümü var ve kalıcılığı oldukça iyi.



Son olarak henüz kaş kitini göstermek istedim.  Fırçalarıda minicik çok şirin. 



Palette 3 renk bulunuyor. İlk baktığımda en koyu rengin benim için uygun olacağını düşünmüştüm. Daha sonra denedim ve ortadaki renk ve koyu renk boşlukları doldurmak için gayet güzel oldu.



Kaş kitinin bendeki rengi ise 07.
Renkleri ise bu şekilde. Yapıları yumuşak kendi minik fırçasıyla kullandım oldukça kullanışlı...



Miss W ürünlerine @yasamdukkani instagram hesabından ve www.yasamdukkani.com.tr den ulaşabilirsiniz.


Sevgiler

2 yorum:

  1. Her iki rujun da rengine ayrı ayrı bayıldım Tuğçe! Çok yakışmış sana. Kaş kitleri de artık bildiğimizden farklı kullanılıyor. Degrade ve daha doğal bir geçiş yakalamak için kaşın iç köşelerini koyu, dışa doğru açık boyuyor makyaj artistleri. Aklında olsun :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Rujların yapısı ve renkleri çok güxel duruyor. Temiz içerik de cabası. Neden olmasın?

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)