8 Mayıs 2017 Pazartesi

Palmolive Duş Jelleri & Lady Speed Stick

Palmolive duş jellerini seviyorum. Bu şekilde şirin bir çantanın içinde 2 duş jeli ve stick deodoranttan oluşan bir set hazırlamışlar. Çanta tabii ki makyaj çantası olarak kullanılacak oldukça büyük ideal bir boyutta :)




Set içinde;
Rahatlatıcı Aromatik ve Cilt yenileyici duş jelleri bulunuyor. Kokularına bayılıyorum. Miss gibi kokuyorlar.

Duş jelleri 250ml.

İlk olarak Aromatik lavanta ve ylang ylang öz yağları ve iris çiçeği özü içeren rahatlatıcı etkili duş jelini kullanmaya başladım.


Lady Speed Stick ise ilk kez denediğim stick deodorantlardan. Kokusu harika...
Korumasını sevdim. Koltuk altını kurutmuyor, kaşıntı ve kızarıklık yapmadı ancak kıyafetlerde maalesef beyaz leke bırakıyor.


Yanlış hatırlamaktadır bu setin fiyatı yaklaşık 15- 20₺gibiydi. Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.


Sevgiler

1 yorum:

  1. lady speed stick yıllar evvel severek kullanmıştım ama içinde zannedersem alüminyum var :( keşke olmasa idi

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)