2 Mayıs 2017 Salı

Isolde Nemlendirici Magic Fondöten

Merhaba
Bir süredir denediğim Isolde Magic Fondötenden bahsetmek istiyorum. Adından dolayı oldukça merak ettiğim bir üründü. Bu tarz adı sihirli olan ürünler çok dikkatimi çekiyor. 


Isolde, vücut ısısıyla aktifleşen mikro pigmentler içeriyor. Her cilt rengiyle uyum sağlayan bir fondöten.




İlk sürüldüğünde beyaz, ten ile temas edip ısınmaya başlayınca pembemsi bir renk alıyor ve daha sonra cilde tam oturup kendi cilt renginizi alan sihirli bir fondöten diyebilirim.




Ürün tek renkten oluşuyor tüm ciltler için uygun bir ürün.



Günlük kullanım için ideal, kurtarıcı, sür ve çık. Hem nemlendiriyor hem de renk eşitsizliğini gideriyor.



Bitki ekstresi içeriyor ve nemlendirmesi oldukça yüksek. Üstelik SPF10 korumasıyla cildi güneşin zararlı ışınlarınlarından ve erken yaşlanma etkilerine karşı koruyor.


Cilde iyice yedirilmesi gereken bir ürün. O yüzden az miktarda ürünü elime alıp hızlı bir şekilde her yere eşit gelecek şekilde sürüyorum. Yüksek kapatıcılık sağlamıyor ama günlük kullanım için yeterli buldum. 

Günlük kullandığımız nemlendiricilerin renkli hali diyebilirim :)

Bir süredir deneyimliyorum ve cildim herhangi bir reaksiyon göstermedi.

Bu arada en en önemlisi firma hayvansal testlere karşı ve hiçbir üründe hayvansal test yapılmıyor.

Eczanelerde ve online olarak  cosekiz.com 'dan %10 tanışma indirimi fırsatıyla satın alabilirsiniz...

Sevgiler

4 yorum:

  1. Bana bir tık kuru, bir tık da sarı geldi fotoğraflardan ama beğenmişsin anladığım kadarıyla, güle güle kullan Tuğçe'cim :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru değil aksine çok güzel nem sağlıyor. Bu arada bildiğim kadarıyla ürün cilt alt tonuna göre ısıyla birleşip renkleniyor. Bende de biraz pembemsi oldu :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş bu ürün :) Ben de sihirli ismi geçince pek bir merak ediyorum nedense :)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)