14 Mayıs 2017 Pazar

Günün Ojesi / Miniso Light Brown & Purple

Ben Herkese Merhaba, Mutlu Pazarlar...

Öncelikle tüm annelerin ve anne adaylarının Anneler Günü kutlu olsun...

Dün @minisoturkey den minik bir alışveriş yapmıştım. Detayları instagram hesabımdan storyde paylaşmıştım. Beni instagramdan takip etmiyorsanız takibe almayı unutmayın :) Kullanıcı adım @TugceninKalemindenBlog 




Miniso Maltepe Park şubesi bana yakın olduğundan ve orada şubesinin açılmasına çok sevindim. Dünde kısa bir mağaza turu yapabildim. Açılışa özel 75₺ üzeri alışverişlerde %10 indirim vardı. Ama anneler günü nedeniyle müthiş bir kalabalık vardı. Ürünleri çok fazla inceleme şansım olmadı. İncelemeyi bırakın mağaza içinde yürümek bile zordu. Bende minik birkaç parça ürün alıp çıktım ama daha sonra geniş bir zamanda rahat rahat inceleyeceğim.



İlk olarak Miniso ojelerini çok merak ediyordum. Ojelerin bulunduğu stant girişte olduğu için ilk olarak ojelerine baktım ve bugün tırnağımdaki 2 rengi satın aldım.




Ojelerin şişeleri ve renkleri çok güzel görünüyor.



2 kat sürdüm. Ojelerin kuruma hızı da gayet iyi.



Diğer renklerini de mutlaka deneyeceğim.



Ojelerin rengi ise Light Brown, simli olan ise Purple.




Adet fiyatları ise 4,95₺ :)



Sevgiler

3 yorum:

  1. Miniso ojelerin ambalajları çok tatlı, sendeki renkleri de harikaymış! Ankara'ya mağaza açsınlar diye hevesle bekliyorum! Güle güle kullan Tuğçe'cim :)

    YanıtlaSil
  2. o simli olanı bulamadım ben daha açık olan bir rengini almıştım ama bunda da gözüm kaldı güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyor bende bloğuma bekliyorum www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)