15 Mayıs 2017 Pazartesi

Günün Ojesi / H&M ~ Copper Cascade

Merhaba 

Günün nefiisss ojesi....
Rengin, ışıltının güzelliğine bakar mısınız?
Tırnaklarımdan gözümü alamıyorum :)




H&M Copper Cascade



Keşke yedekleseydim dediğim bir oje o yüzden H&M gider gitmez mutlaka alınacaklar listemde. 



Bu arada glitter ojeden önce ve sonra kullandığım ürünler ise bu şekilde.



Önce Zoya bazı kullandım. H&M glitter ojeyi istediğim yoğunluğu elde edene kadar uyguladım. Daha sonra kuruması için damlalıklı Zoya oje kurutucuyu kullandım. Kuruma işlemi bittikten sonra gün içinde sim/pulların dökülmesini önlemek için Flormar topcoatı kullandım. En sevdiğim topcoatlardan çok başarılı denemenizi öneririm. 



Bugün tırnaklarımı bu şekilde süsledim birkaç gün çıkarmaya kıyamayacağım :) Çıkarırken ise folyo yöntemiyle kolayca çıkıyor bilginiz olsun. Folyo yöntemini merak edenler için kısaca anlatayım. Pamuğa bolca aseton döküp tırnağa sarıyoruz ardından folyoyu sarıp bekletiyoruz. Tırnağa zarar vermeden kolayca temizleniyor.



Işıl ışıl bir hafta geçirmeniz dileğiyle,


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)