5 Mayıs 2017 Cuma

Clinique Chubby Lash Fattening Mini Maskara

Yeniden merhaba,

Son zamanlarda hava değişikliğinden dolayı gözlerim alerjik reaksiyon gösteriyor. Sürekli kaşıntı, yanma gibi hassasiyet olduğundan çok fazla göz makyajı yapamıyordum. Bir süre gözlerimi dinlendirdikten sonra bugün önemli işlerim vardı ve makyaj yapmam gerekti. Yine gözlerime yoğun makyaj yapmak yerine sadece Clinique Chubby Lash Fattening mini maskarayı kullandım ve öneki yazımı okumadıysanız eğer orada bahsettiğim müthiş ruju kullandım :) 



Bu arada özellikle belirtmek istiyorum bu maskarayı kullandıktan sonra gözlerim herhangi bir reaksiyon göstermedi. Hassas gözler ve benim gibi lens kullanıp alerjik olanlar mutlaka bu maskaraya şans versinler :)



Bendeki maskarının rengi 01 Jumbo jet. 

Silikon fırçaları seviyorum. Bu maskarada silikon ve kalın. Kirpiklere verdiği uzunluk ve dolgunluk gayet güzel. Yoğun bir dolgunluk sağlamasa da orta derecede diyebilirim.



Gün içinde dökülme yapmamasını ve kolay temizleniyor oluşunu sevdim.



Mini boylardaki ürünleri tek tek uygun fiyatlara satın alabilir ya da mini boylardan oluşan setlerden satın alarak deneyebilirsiniz. 

Bugün www.cliniqueturkiye.com.tr 'de Anneler Gününe özel büyük indirim başladı. İndirim ve kampanyaları kaçırmayın.



Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)