6 Nisan 2017 Perşembe

Vichy Dercos Saç Dökülmesine Karşı Şampuan

Merhaba

Kadınların ortak noktasıdır saçlar... Ben özellikle saçlarıma inanılmaz düşkün biriyim. Aman yıpranmasın, aman dökülmesin diye çok dikkat ederim ve bu güne kadar da yıpranmaması için renk değişikliği yapmadım itiraf etmeliyim biraz da ihtiyaç duymadığımdan :) Saçlarımın bakımlı ve parlak görünmesine takıntılıyım elimden gelen her türlü bakımı yapıyorum.
Ancak dökülme sorununun önüne geçemiyorum. Taradığımda, duşta ve gün içinde dökülmeler beni rahatsız bir durum. Şampuan arayışındaydım ve Vichy Dercos Saç Dökülmesine Karşı şampuanını kullanmaya başladım ve bitirdikten sonra kaleme almak istedim.




Vichy Dercos Saç Dökülmesine Karşı Şampuan, zayıf saç köklerini güçlendirmeyi ve içeriğindeki saç dökülmelerine karşı patentli molekül olan Aminexil ve PP/B5/B6 vitaminleri ile zayıf saç köklerine güç ve canlılık katarak uzamayı hedefleyen bir ürün. Saç dökülmelerine karşı etkisi klinik olarak kanıtlanmış. Bu arada erkekler için de uygun bir şampuan olduğunu belirtmek istiyorum.



Pompalı olduğu için kullanımı kolay ve bereketli oluyor. Saçlarım uzun olduğundan 2-3 pompa sıkarak kullanıyorum. Diğer şampuanlar gibi yoğun bir köpürme olmuyor. 



İlk birkaç kullanımda dökülmeyle ilgili bir izlenimim olmadı ama sanırım şişenin yarısına yaklaştığımda, özellikle duş esnasında dökülmelerin daha azaldığını gözlemledim ve saçlarımda güçlenme olduğunu gördüm. Taradığımda ise dökülmeler daha aza indi. Kısa zamanda böyle bir sonuç alacağımı düşünmüyordum ama etkisini gördüm ve tabii ki daha iyi sonuç alabilmek için devam etmek gerektiğini belirtmeden geçemeyeceğim.

Bu arada farklı bir durumdan bahsetmek istiyorum. Sönük saçlara sahibim ama bu şampuanı kullanmaya başladıktan sonra daha hacimli görünmeye başladı sanki... Yani eskisine göre çabuk sönmüyor desem daha doğru olur :)

400 ml'lik bir ürün. Pompalı olduğu için bayağı bereketli oluyor benim saçlarım çok uzun(belime kadar) olduğu için 1 ayda bitti ama daha kısa saçlar ve özellikle erkekler daha uzun süre kullanır. Bir de tabi yıkama sürenize bağlı bir durum.


www.dermokozmetika.com.tr den inceleyip, satın alabilirsiniz.



Sevgiler

2 yorum:

  1. Bende de bu serinin saç kremi var ama henüz kullanmamıştım. Ona bir şans vereyim. Bu arada gerçekten saçların harika duruyor Tuğçe, maşallah!

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)