29 Nisan 2017 Cumartesi

Huncalife Color Illusion Mat Likit Ruj ~ Açık Kremit ve Color IllusionMat Ruj ~ Kiremit

Günün son ve en eğlenceli yazısı... Tabii ki rujlar!!

Mat rujları çok seviyorum. Huncalife likit mat ruj ve stick formdaki mat rujundan bahsetmek istiyorum.




Color Illusion Likit Mat rujun rengiyle aşk yaşıyorum.



Bu arada denediğim en sıvı mat rujlardan. Tek seferde sürülüyor, dudağı aşırı kurutmuyor ve kalıcılığı güzel.



Rengi, yapısı, kalıcılığı çok güzel. Mat ama yumuşak yapıda, hafif çizgilere dolabiliyor ancak dudağı aşırı kurutan mat rujlardan değil. 





Color Illusion Mat Ruj ise, yumuşak bir yapısı var diğer mat rujlar gibi sert ve sürülmesi zor değil. Kolayca uygulanıyor ve pigmentasyonu başarılı bir ruj. Bendeki rengi kiremit olarak geçiyor, içinde kahvelik bulunan bir şeftali tonu :) Umarım anlatabilmişimdir :)





Huncalife ürünleri için @huncalife_diamond instagram hesabından ulaşabilirsiniz ayrıca,
Makyajdan parfüme, kişisel bakım ürünlerinden cilt bakım ürünlerine kadar 400’den fazla ürün seçeneği ile güzelleşirken kendi işinizin patronu olmak ya da ek kazanç sağlamak ister misiniz? Huncalife üyelik, kayıt sitemiz aracılığı ile Baş-Arı ekibi ailesine katılın, hayatınızı değiştirmeye başlayın.  http://www.bas-ari.com



Sevgiler 

4 yorum:

  1. bayıldım renklerine tam da yazlık güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Aaaayyyh her ikisinin de rengine, duruşuna bayıldım Tuğçeee!!!! Fakat o likit mat rujda daha çok gözüm kaldı! Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlaka denemelisin öpüyorum...

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)