29 Nisan 2017 Cumartesi

Huncalife Carmina Exclusive Impress Volume Maskara ve Color IllusionDipliner

Şimdi ise en sık kullandığım Huncalife Carmina Exclusive Impress Volume Maskaradan bahsedeceğim. Bu maskarayla tanıştığımdan beri elimden düşmez oldu. Sıkça kullanmaya başladım ve yapısı açıldıktan sonra daha da güzelleşti diyebilirim. 




Benim günlük kurtarıcı maskaram! :)

Kirpikleri yapıştırmıyor tek tek ayırıyor, kıvırıyor ve uzun bir görünüm sağlıyor. Daha fazla yoğunluk sağlamasını isterdim ama son zamanlarda elimden düşmeyen ürünlerden.



Silikon fırçası var ve maybelline rocket maskaranın fırçasına benzettim. Gün içinde dökülme yapmıyor. Temizlenmesi de kolay direkt su ile yıkanırsa göz çevreniz ve yüzünüz simsiyah olabilir aman dikkat :) Ben Huncalife çift fazlı göz makyajı temizleyicisiyle yayılma olmadan kolayca temizliyorum.




Huncalife Color Illusion Dipliner ise,



Çok fazla dipliner kullanan biri değilim ama sert bir fırçası var ve kullanımı kolay ama simsiyah değil elimin üstüne sürdüğümde simsiyah gibi duruyor ama göz üstüne uygulandığında yoğun siyah olmadığı özellikle ışıkta belli oluyor.




Maskara ve diplinerın duruşu ise bu şekilde :)





Huncalife ürünleri için @huncalife_diamond instagram hesabından ulaşabilirsiniz ayrıca,
Makyajdan parfüme, kişisel bakım ürünlerinden cilt bakım ürünlerine kadar 400’den fazla ürün seçeneği ile güzelleşirken kendi işinizin patronu olmak ya da ek kazanç sağlamak ister misiniz? Huncalife üyelik, kayıt sitemiz aracılığı ile Baş-Arı ekibi ailesine katılın, hayatınızı değiştirmeye başlayın.  http://www.bas-ari.com


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)