4 Nisan 2017 Salı

Flormar Arty Pop Koleksiyonu

Herkese Merhaba...

Bugün bir süredir deneyimlediğim Flormar'ın rengarenk, eğlenceli Arty Pop koleksiyon ürünlerinden bahsetmek istiyorum.




Flormar yenilikleri bitmez! Bir koleksiyonu incelemeden yenisini çıkarıyorlar. Müthiş yenilikçi ve hızlılar... Koleksiyondaki ürünler tükenip yeniden üretilmediği için sonradan pişman olmamak adına hemen incelemenizi öneririm. 



İlk olarak koleksiyondaki ten ürünlerinden bahsetmek istiyorum. 



Bana gönderilen bb krem maalesef koyu olduğu için kullanıp deneyimleyemedim ama en kısa zamanda mağazalarına gidip kendi cilt tonuma uygun olan rengini denemek istiyorum. Bendeki bb kremin rengi 03 Dark Medium. Instagram hesabımda hediye edeceğim takip etmeyi unutmayın :) instagram kullanıcı adım @tugceninkalemindenblog



BB kremin fiyatı ise 24,99₺



Makyaj bazı ise koleksiyondaki en sevdiğim ürün oldu. Gözenek görünümünü hafifletiyor ve makyajı sabitleyip koruması fiyatına göre oldukça başarılı. Bence mutlaka şans verilmesi gereken ürünlerden. Yedeklemeyi düşünüyorum. 



Fiyatı ise 29,99₺




Vee koleksiyonun bence olay ürünü! Likit aydınlatıcı... 


Çok çok güzel bir renge ve ışıltıya sahip. Özellikle yazın bronz tende müthiş duracaktır. 


Bendeki 02 Sunset Glow rengi bir de 01 numaralı rengi var o da oldukça güzel merak ettiğim ve satın almak istediğim bir aydınlatıcı.



Likit aydınlatıcının fiyatı da 29,99 ₺




XL Eyeliner Pen
Özellikle eyeliner sürmekte zorlanan kişiler için eyeliner penler yani eyeliner kalemler pratik oluyor. Bir de günlük kullanım için keçe uçlu eyeliner kalemler kullanışlı oluyor. Ben de bu tarz ürünleri tercih ediyorum ve elimde birçok markanın benzer ürünü bulunuyor.



Flormar XL eyeliner pen en tombiş keçe ucuna sahip ama ince çizgiler yapmak zor değil. Benim için tek olumsuz yönü rengi. Benim için eyeliner simsiyah olmalı. Maalesef bu simsiyah değil daha açık renkli bir siyah ve çabuk bitebilecek ürünlerden.


Fiyatı da 19,99 ₺





XL Twisting Volume & Curl Maskara


Ben Flormar'ın maskaralarını ve özellikle de silikon fırçalı maskaralarını çok seviyorum. Bence oldukça başarılılar. Benim kirpiklerim uzun olduğu için maskaradan beklentim dolgun ve kıvrımlı bir görünüm elde etmek. 



Verdiği etkiyi sevdim. Kirpiklerimde nasıl durduğunu ayrıca paylaşmayı düşünüyorum.



Maskaranın fiyatı ise 34,99 ₺



Vee gelelim en güzel bölüme, rujlara... Ruj aşığı olduğumu kabul ediyorum ve resmen rujlara doymak bilmiyorum:))


Creme Lip Gloss ve Creme Lipstick.



Öncelikle creme lip glosstan bahsetmek istiyorum her ne kadar lip gloss diye geçse de bildiğimiz glosslardan farklı adı gibi kremsi bir yapısı var ve parlak bir görünüm sağlamıyor. Yarı mat bir bitişi var ama rengine bayılıyorum! Pigmentasyonu güzel dalgalanma olmuyor.



Bendeki rengi 04 Red Rush



Creme lipstick ise kokusuna, yapısına bayıldığım bir ruj. Sakız-şeker gibi bir kokusu var tam yemelik. Yapısı kremsi olduğu için sürümü kolay resmen kayıp gidiyor. Pigmentasyonu oldukça başarılı. 



Rujun bendeki rengi 04 Candy Red.

İkisinin de dudağımdaki duruşunu yine ayrı olarak paylaşacağım.

Fiyatları ise; Lip Gloss 22,99 ₺ Lipstick 19,99 ₺




Son olarak sırada tırnak bakımı ve ojelerimiz var. 



Flormar tırnak bakımı için çok pratik bir ürün çıkarmış. Tıpkı oje çıkarıcılar gibi süngerli bir ürün ancak bu ürün bakım yağları ve vitaminlerden oluşuyor. Tırnakları ve kütikülleri besliyor. 



Ben özellikle günlük tırnak bakımı ürünü olarak kullanıyorum yani her akşam ojemi temizledikten sonra masaj yapıp, nemlendirmek için kullanıyorum. 



Hoş bir kokusu var. Tırnağımı bir kez içine batırıp çıkarıyorum ve masaj yaparak bakım yağını emilimini sağlıyorum.



Yine uygun fiyatlı ama başarılı ürünlerden...

Fiyatı da 9,99₺



Son olarak ojelerden bahsedelim. Flormar'ın full color ojelerine bayılıyorum. Renkleri, yapıları ve kalıcılıkları oldukça güzel üstelik uygun fiyatlı olmalarına rağmen bence çok başarılı bir seri. 



Full color ojelerine Arty Pop koleksiyonuyla eklenen renkler ise benim bayıldığım en beğendiğim renk 01 Puzzle oldu tabiki! Diğer renk ise 07 Hopscotch.



Ojelerin adet fiyatı ise 2,99₺

Tırnaklarım şu an uzama aşamasında :) istediğim boya ulaştıklarında ojeleri tek tek paylaşacağım.


Upuzun bir yazı oldu. Buraya kadar sıkılmadan okuyan herkese çok teşekkür ederim...



Sevgiler

8 yorum:

  1. Bu koleksiyon epey başarılı ürünler içeriyor Tuğçe gerçekten. Benim favorilerim likit aydınlatıcı, ojeler, kütikül yağı ve normal ruju oldu. Hatta rujun ve ojenin aklımdaki diğer renklerini de kendim gidip satın aldım. Aydınlatıcının da sendeki rengini almayı planlıyorum yaz için :) Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favorilerimiz aynı :) Gerçekten çok eğlenceli bir koleksiyon olmuş... Güzel günlerde kullanalım

      Sil
  2. Çok güzel tanıtmışsın emeğine sağlık o tırnak bakım yağına çok ihtiyacım var fiyatı da uygunmuş tırnaklarım kırılmaya başladı iyi gelir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Fiyatı uygun gayet güzel bir ürün denemelisin :)

      Sil
  3. glossun sendeki rengine bayıldım :-)) tırnak yağı da favorim oldu.. güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Tırnak yağı hepimizin favorisi :) Pratik ürünleri seviyoruz!!

      Sil
  4. Sıkılmadan okudum :)
    Aydınlatıcı ve tırnak bakım kremini merak ediyorum en çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa canımsın çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :) Aydınlatıcı ve tırnak bakım yağı favorilerimden şans ver mutlaka :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)