6 Nisan 2017 Perşembe

Avene Termal Su Spreyi

Avene Termal Su Spreyini daha önceden de kullanmıştım. Hatta başka markalarında denedim. Cildim hassas olduğundan termal su spreyleri kurtarıcım oluyor. Gün içinde cildimde kızarıklıklar olabiliyor onu yatıştırmak için kullanıyorum ve özellikle yazın sıcaktan bunalınca sıkıp rahatlıyorum onun dışında ağdadan sonra, makyajdan önce cildimi makyaja hazırlamak için ve makyajımı tamamladıktan sonra kalıcılığını sabitlemek için kullanıyorum. 



Bendeki 150ml'lik olanı bir de daha küçük boyu mevcut o da çantada taşımak için ideal.



Hassas ciltlerin yanı sıra tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun bir ürün. Ph değeri 7,5 olan Avene cilt sağlığını koruyor ve tahriş olmasını önlüyor. Ciltte oluşan kızarıklık, kaşıntı ve pullanma gibi sorunların giderilmesine yardımcı oluyor. Ferahlık ve pürüzsüzlük sağlıyor. Serinletici özelliğiyle yaz aylarının olmazsa olmazı!


www.dermokozmetika.com.tr den satın alabilirsiniz.


Sevgiler 

2 yorum:

  1. herhalde en sevdiğim termal su budur benim verdiği yumuşaklık ve ferahlık hiç birinde yok..

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)