27 Nisan 2017 Perşembe

15 Nisan Blogger Etkinliği

Herkese Merhaba
15 Nisan Cumartesi günü sevgili İrem'in (@truestchoice) etkinliğine katılmıştım. Daveti için bir kez daha teşekkür ederim. Daha önceden tanıştığım kişilerle bir araya geldiğim için çok mutlu oldum bir de yeni tanıştığım kişiler oldu. Ortamımız çok keyifliydi...

Hep birlikte fotoğrafımız olmasa mıydı? :))) 









Etkinlik günü aramıza 2 firma katıldı. @curegencomtr ve @milk_shaketurkiye


Öncelikle Curegen'den bahsetmek istiyorum.



Curegen bir Esteworld markası. Saç ekimi işleminden sonra önerilen şampuan, bakım kremi ve spreyinden oluşan ürünlerden oluşuyor. Sadece saç ekimi işleminden sonra değil dökülme sorunu yaşayan herkesin kullanabileceği ürünler. Saçları güçlendirip, dökülmeyi önlüyor ve sağlıklı uzamayı sağlıyor. Bu arada şampuan ve spreyde Procapil bulunuyor. Procapil maddesi her markada bulunan bir madde değil. Bildiğimiz birçok markanın dökülme karşıtı ürününden farkı da Procapil maddesi içermesi.

Procapil etken maddesi saç dökülme sebebi olan DHT (Dihidrotestosteron) hormonunun saç köklerine vereceği zararı engeller. Saçların uzamasına yardımcı olur.



Bizlere hediyeleri ise, şampuan ve saç kremi dışında bir de güneş kremlerinden hediye etmişler. İsimlerimize özel hazırlanan şirin paketler için çok teşekkür ederim. Böyle özenli olan firmalara bayılıyorum... Tekrardan kocaman teşekkür ederim :)





Etkinlikte bizimle olan bir diğer firma ise Milkshake markasıydı. 



Diğer etkinliklerde de sıkça gördüğüm bir marka olduğundan katılımları beni inanılmaz heyecanlandırdı. Farklı ve eğlenceli ürünleri seviyorum. Sunumları inanılmaz eğlenceli ve öğreticiydi. Çok keyifli bir gün geçirmemizi sağladılar. Ayrıca ürünlerin doğallığı, kokuları ve tabiki etkisi muhteşem... 



Birçok ürünleri hakkında bilgi sahibi olduk ve deneyimledik. Bizlere çok hoş bir kit hazırlamışlar keyifle kullanacağım ve detayları daha sonra paylaşacağım.

İlgileri için çoook teşekkür ederim...



Hediyeleriyle günümüzü renklendiren tüm firmalara teşekkür ederim. 

Şimdi ise gönderilen ürünleri inceleyelim...



Uber kozmetik daha önceden kullanmadığım hatta duymadığım bir markaydı. Tanışma fırsatı bulduğum için çok mutluyum. Çok şirin ve kullanışlı ürünleri var :) benim için eğlenceli bir deneyim olacak... 


Yves Rocher, Bebak, Essence, Moshos Garden, Sosyopix, Veronique ve oldukça ilginç bulduğum mum :) bu mum diğer mumlardan çok farklı yakıp, kullandıkça eriyen mumu nemlendirici krem olarak kullanabiliyorsunuz instagram hesaplarından ulaşabilirsiniz @candela.candle

Dolu dolu Dermokil ürünleri. Dermokil ürünlerini seviyorum kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım. 

Pleksi organizer ise @vpleksihome den... Etkinliğe katılan 3 kişi için hediye göndermişler çekilişle kazanan kişileri belirledik :) biri de ben oldum ve çoook mutlu oldum :)


Hediyeleriyle etkinliğe katkıda bulunan tüm firmalara çok teşekkür ederim. Ürünleri kullandıkça burada ve instagram hesabımda paylaşacağım. Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın. Kullanıcı adım @TugceninKalemindenBlog



Sevgiler

2 yorum:

  1. Çok güzel ürünlerle dönmüşsünüz, özellikle o mum ile ilgili detayları çok merak ediyorum! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)