17 Şubat 2017 Cuma

Rimmel London Scandaleyes Göz Kalemi ~ 005 Nude

Merhaba
Bugün çok çok sevdiğim Rimmel London Scandaleyes 005 Nude renkli göz kaleminden bahsedeceğim. Yoğun göz makyajlarında göz içine kullandığım bir kalem. Ayrıca küçük gözlere sahip olanlar gözleri daha büyük göstermek için nude tonunda göz kalemi kullanabilirler.




Eminim birçok kişinin elinde bulunan bir üründür. Uzun zaman önce ülkemize satışa sunulan bir ürün oldu ancak ilk zamanlar bulmakta çok zorlanmıştım her baktığımda stokta bulunmuyordu. Başka markalarda da ten renginde göz kalemi bulmak mümkün ama instagramda bir ürün popüler olunca o ürünü bulmak kolay olmuyor :) Hatta bu ürün ülkemizde satışa sunulmadan önce yurtdışından sipariş edenler bile vardı. O yüzden ben de merak edenlerdendim :) Bir süre sonra da bulunca hiç düşünmeden satın aldım. Zaten bu renkte bir kaleme ihtiyacım vardı bir de bu kadar meşhur olmuşken denemeden duramazdım değil mi? :)))



İnanılmaz yumuşak bir yapısı var sürümü çok kolay göz içinde kayıp gidiyor resmen. 
Ayrıca kalıcılığı da oldukça başarılı. Suya dayanıklı bir kalem.



Rimmel London ürünleri ürünleri sadece Watsons mağazalarında satılıyor.



Siz de bu göz kalemini denediniz mi? Düşüncelerinizi merakla bekliyorum. Yorum bırakmayı unutmayın :)

Siz de bu şekilde popüler olan ürünleri merak edip deniyor musunuz? Aslında bu şekilde instagramda popüler olup fiyasko olan ürünler de mevcut. Yine de merakımıza yenik düşüp alıyoruz değil mi? Bu konuda da düşüncelerinizi aktarırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)