10 Ocak 2017 Salı

Isis Pharma Aquaruboril Micellar Temizleyici & Sensylia NemlendiriciKrem

Merhaba
Bugün sizlere özellikle bu soğuk günlerde cilt bakımımda kullandığım iki üründen bahsetmek istiyorum. 



Isis Pharma markasının Aquaruboril & Sensylia kofre paketi katıldığım etkinlikte hediye edilmişti. Açıkçası ürünle ilgili inanılmaz heyecanlıydım. Hem ilk kez deneyeceğim bir marka olduğundan hem de hassas ve kızarık ciltler için uygun bir ürün oluşu beni çok heyecanlandırdı. Çünkü özellikle yanaklarım çok hassas ve kılcal damar görünümüne sahip olduğu için kızarıklıklarla başım dertte :) 



İlk olarak Aquaruboril Micellar temizleyiciden bahsetmek istiyorum. 



Hassas ve kızarık ciltler için uygun bir temizleyici. Aslında makyaj temizleme ürünü olarak kullanılıyor ama ben makyajımı temizlemek için kullanmıyorum. Sabah makyaj öncesi ve akşam makyajımı tamamen çıkarıp, yüzümü yıkayıp temizledikten sonra tonik gibi bu temizleyiciyle nazikçe siliyorum ve nemlendirmeye hazırlıyorum. 



Kullandığım süre boyunca iyileştirici yönü olmadı. Yani kılcal damarlarımda azalma, kızarık görünümün geçmesi gibi bir durum olmadı zaten bu ürünün böyle bir vaadi yok. Sadece kullandığım diğer micellar temizleme ürünlerine göre cildimi temizlerken ekstra kızarıklık durumu oluşturmadı. Cildimi germedi, yanma hissi ya da herhangi bir hassasiyet durumu olmadığı için severek kullanıyorum. 

100ml'lik bir ürün. Eğer makyaj temizleyici olarak kullansaydım çoktan bitirmiş olurdum. Ancak makyaj kalıntılarını ve cildimi iyice temizleyip bakım ürünlerine hazırlaması adına kullandığım için bereketli oldu :) 

Son olarak belirtmek istiyorum okuduğum bazı yorumlarda ürünle ilgili yağlanma olan bölgelerde sivilcelenmeye neden olduğunu yazanlar olmuştu. Sivilcelenmeye meyilli bir cildim var ve hala kullanmaya devam ettiğim bir ürün ve sivilcelenme gibi bir sorun yaşamadığımı özellikle belirtmek istiyorum.

Severek kullanıyorum. Hassas ve kızarık ciltlere denemelerini öneririm.




Sensylia 24 Saat Etkili Güçlü Nemlendirici Kremden bahsedelim. Bu kremi geç kullanmaya başladım. Yani etkinlik sonrası hemen başlamadım. Hem elimde başka bir nemlendirici vardı hem de güçlü bir nemlendirici olduğundan özellikle kış aylarında kullanmak için sakladım. Ve zaten havaların soğumasıyla kullandığım nemlendirici yetersiz gelmeye başladı ve Sensylia Nemlendirici kremi kullanmaya başladım. 



Yoğun nemlendiriciler genelde maalesef sivilcelenmeye neden oluyor ancak bu krem yağsız ve hafif yapısından dolayı hiçbir sorun yaşamadım. Bu arada makyaj altına da kullanılıyor. Makyajımda akma, kusma gibi sorunlar yaşamadım.

Havaların soğumasıyla özellikle yanakların kuruyup pul pul görünüyordu. Yine hasarlı ve hassas ciltler için uygun olan bir krem. Ciltteki hassasiyeti azaltma özelliğine sahip. Düzenli kullanımda da yanaklarımdaki gergin, kuru, pul pul görünümü yok etti diyebilirim. :)

40ml'lik bir ürün sadece sabahları kullanıyorum ve hafif katı yoğun bir formülü olduğundan az miktarda uygulamak yeterli oluyor. 



Severek kullandığım ikili oldu. Hassas ciltler için de özellikle bu seti kaleme almak istedim. Oldukça başarılılar ürün arayışındaysanız denemenizi tavsiye ederim. 



Isis Pharma ürünlerini eczanelerde bulabilirsiniz.



Sevgiler

2 yorum:

  1. Sensylia nemlendirici kullandığım en iyi nemlendiricilerden biriydi; çok sevmiştim! Güle güle kullan sen de Tuğçe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)