4 Aralık 2016 Pazar

Zoya Türkiye'den Gelen İlk Yılbaşı Hediyelerim ve Qtica Ürünleri

Merhaba
Mutlu Pazarlar
Dün harika bir paket aldım. Resmen gözlerimden kalpler gülücükler fırladı :))
Zoya Türkiye inanılmaz güzel bir paket hazırlamış. İlk yılbaşı hediyem üstelik dolu dolu :)




Bu arada Zoya ekibi gerçekten çok nazik. Hazırladıkları nota bayıldım :) Kocaman kocaman teşekkür ediyorum :)



Zoya tırnak bakım ürünlerinin yanı sıra daha önceden denemediğim Qtica markasının ürünleri de bulunuyor.



Tırnak bakımına düşkün biriyim farklı ürünler deneyecek olmam beni inanılmaz heyecanlandırdı. 





Ojeler tam da yılbaşına uygun değil mi? Çok çok beğendim!



Işıl ışıl harika görünüyor değil mi? 


Bu arada hazır olun bu ojeyi sık sık instagram hesabımda göreceksiniz :))



Son olarak www.zoyaturkiye.com'da tüm ürünlerde %50, kabin boylarda +%20 indirim olduğunu söylemek istiyorum. Bu indirim fırsatı kaçmaz bence doğru zoyaturkiye.com'a tıktıkkk :))

Ürünleri denedikçe blogumda kaleme alacağım.


Sevgiler

4 yorum:

  1. çok güzel ojelere bayıldım hele güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Ay o Pixie Dust aşkmış resmen yaaa!!! O kırmızıyla birlikte nasıl güzel yeni yıl manikürü olur!!! Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aşk yaşıyoruz resmen :)) çok teşekkür ederim:)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)