3 Aralık 2016 Cumartesi

Revox At Kuyruğu Şampuanı ve Saç Kremi

Severek kullandığım Revox Şampuan ve Saç Kremi ikilisinden bahsetmek istiyorum.

Bu şampuanı seveni olduğu kadar sevmeyeni de var. Bu yüzden sevmeyenler memnun kalmayanlar için kremiyle beraber kullanmalarını öneriyorum. 




Bilmeyenler için, at kuyruğu bitki özlü özel saç bakım şampuanı insan kullanımı için geliştirilmiş, bakım yaparak saçları güçlendiriyor ve dökülmeyi önleyerek sağlıklı uzamasını sağlıyor.



2.Şişeyi bitirip 3. şişeye başladığım için şampuandan artık bahsedebilirim diye düşünüyorum. Öncelikle kokusunu çok çok seviyorum tarçınlı kek ya da kurabiye gibi kokuyor :) Gerçekten çok hoş. Yalnız bu koku olayı sadece yıkama esnasında oluyor daha sonradan saçınız kek gibi kokarak gezmiyorsunuz :)) 



İçerisinde bulunan Salisilik asit sayesinde saç dökülmesini önlüyor. Yıkama esnasında köpürmesi normal ve durularken saçı hafif kurutuyormuş gibi bir his oluşuyor. Kremleme ve kurulama işleminden sonra saçlarımda sertleşme kuruma gibi bir sorun yaşamadım. Bu arada 3.şampuanıma geçtim ama saç bakım kreminin 1.şişesi henüz bitmedi :) Oldukça bereketli. Saç bakım kremi, saç uçlarının kırılmasını önlüyor, onarıyor ve nemlendiriyor.



Bu şampuan çoğu kişinin saçlarını kuruttuğunu duydum ama ben öyle bir problem yaşamadım. Dediğim gibi hem kremiyle beraber kullanıyorum hem de saçlarımda boyama işlemi olmadığı için sertleşme ya da kuruma sorunu yaşamadım. Kurutma değil ama benim için bu şampuanın bir güzel yönü de çok çabuk yağlanan saçlarım bu şampuanla eskisi kadar yağlanmıyor.



Şampuan 400ml. Tüm saç tipleri için uygun.
Saç kremi ise 250ml. Tüm saç tipleri için uygun. Pompalı şişede oluşu kullanımı kolaylaştırıyor.

Merak edenler varsa özellikle indirimlerde kaçırmayıp, denemenizi öneririm.




Sevgiler

4 yorum:

  1. maalesef bana bir miktar kötü gelmiş ve kullanmayı bırakmak zorunda kalmıştım tekrar almaya cesaret edemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa neden acaba? Sertleştirdi mi? Genelde sertleştirdiğiyle ilgili yorumlar okumuştum ama kremiyle beraber kullanınca sorun olmuyor

      Sil
  2. Bu şampuanı çok seviyorum.Şuan 2.kutumu kullanıyorum.Saçımı kesinlikle uzatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sağlıklı bir şekilde uzatıyor. Çok başarılı

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)