20 Aralık 2016 Salı

Eeose'den Yılbaşı Hediyesi; Saç Dökülmesine Karşı Şampuan ve Serum

Merhaba

Yılbaşına yakışır harika bir hediye daha aldım.

Öncelikle paketine ba yıl dım!



Ve tabii ki özenle yazılmış notlara bayılıyorum. Bu şekilde hediyelerle beraber gelen notları hep saklarım :) Nazik notları için ayrıca teşekkür ederim. Eeose ekibine harika bir yıl geçirmelerini diliyorum.




Şu sıralar yaşadığım saç dökülme sorununa çözüm Eeose'den.




Eeose saç dökülmesine karşı etkili şampuan ve serumlarıyla dökülmeyi önlüyor ve güçlendirmeyi vaadediyor. 



Şampuanın pompalı oluşunu sevdim. Kullanımı kolay olacak.





Gece-gündüz kullanım için 2 ayrı serum bulunuyor. 
Eeose ürünlerini ilk kez kullanacağım için çok merak ediyorum. Düzenli kullanım sonunda düşüncelerimi burada paylaşacağım. 


Eeose ürünlerini eczanelerde bulabilirsiniz...




Sevgiler

6 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)