2 Kasım 2016 Çarşamba

Hello Kitty Velvet Suede Matte Lipgloss

Merhabalar
Bugün Ekka Kozmetikten gelen Hello Kitty Velvet Suede Matte Lipgloss 2 numaralı renginden bahsedelim! :)



Ben il dışındayken gelip uzunca bir süre beni bekleyen rujuma sonunda kavuştum ve hemen kullanmaya başladım.




Çok şirin bir rengi var değil mi?
Son dönemde mat rujlar dışında elim hiçbir ruja gitmez oldu. Bir de bu renkler olunca hiç dayanamıyorum. Benim günlük makyajımın kurtarıcı renkleri...



Diğer mat rujlar gibi dudağı kurutuyor ve çizgilere doluyor. Öncesinde mutlaka nemlendirmek gerek :) Dudağı biraz fazla kuruttuğu için birazcık rahatsız ediyor.





Kalıcılığı oldukça başarılı. Gün içinde bir şeyler yiyip içmeme rağmen silinmiyor. Instagram hesabımda makyaj temizleme mendiliyle silmeye çalıştığım, kalıcılığını gösterdiğim bir video paylaştım mutlaka bakın:) Instagram kullanıcı adım @TugceninKalemindenBlog


Hello Kitty ürünlerini Watsons, Gratis ve Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz. Ayrıca online olarak ekkakozmetik.com 'dan satın alabilirsiniz. 

Sevgiler

3 yorum:

  1. Bu renklere ben de hiç dayanmıyorum, bu da çook güzelmiş! Ekka Kozmetik çok güzel ürünler çıkardı bu ara, devamını diliyoruz :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de severek kullanıyorum:) Katılıyorum sana hello kitty likit mat rujlar ve betty boop paletler çok şirin :)

      Sil
  2. Rengi çok güzel 👍🏻☺️

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)