15 Ağustos 2016 Pazartesi

Pastel Nude Farlar / 72 Vanilla ~ 78 Golden Champagne ~ 80 Sand

Merhabalar bugün Pastel'in severek kullandığım yeni çıkan Nude farlarından bahsedeceğim. 






Yeni serinin yapısı ve renkleri tam benlik. Pigmentasyonları ve kalıcılığı başarılı farlar. Ayrıca kalıcılığını arttırmak için baz veya nude krem var sürüyorum siz de öyle deneyebilirsiniz.









Öncelikle 72 Vanilla renginden bahsedelim. Benim en çok kullandığım hatta elimden düşürmediğim renk. Bazen makyaj altına baz görevi görerek tüm göz kapağına uyguluyorum bazen de sadece tüm göz kapağına uygulayıp sade, doğal bir görünüm elde ediyorum.




Diğer renklere göre bu mat yapıda bir far. Ten makyajı yapmadan bile göz kapağındaki renk eşitsizliğini gidermek için kullanılabilir. Benim kurtarıcı farım!







Bir diğer sevdiğim renk ise 78 Golden Champagne.





Işıltılı bir yapısı var ancak simli olduğunu düşünmeyin hafif parlak ve ışıltılı bir görünüm sağlıyor. Genelde göz pınarlarını aydınlatmak için kullanıyorum ama tüm göz kapağına kullanıldığında bile sonuç güzel. Aydınlık bir görünüm sağlıyor. Bazen tek başına tüm göz kapağına sürüp bir de eyeliner sürüyorum gayet güzel oluyor.





Son olarak ise 80 Sand renkli fardan bahsedelim. 





Kendisi yine benim en sevdiğim tonlardan. Bir de 78 Golden Champagne rengi gibi ışıltılı yapıda. Işıltılı her şey favorim! :) Bazen her iki rengi kullanarak göz makyajımı yapıyorum bazen de tüm göz kapağına tek olarak sürüyorum. Günlük makyajımın kurtarıcı ürünleri oluyorlar. Özel günlerde ise gölgeli makyajlar tercih ettiğimde yine elim bu güzel renklere gidiyor.








Pastel'in Nude farları bence çok başarılı olmuş. Boyutları da oldukça büyük hemen bitecek gibi görünmüyorlar :) Seride mat ve ışıltılı olmak üzere birçok renk seçeneği mevcut. Benim severek kullandığım renkler bunlar. Siz seriden hangi rengi severek kullanıyorsunuz? Benimle paylaşmayı unutmayın. Ayrıca seveceğimi düşündüğünüz önereceğiniz renk varsa yazarsanız çok çok mutlu edersiniz :)


Sevgiler

6 yorum:

  1. Ben de bu seriyi çok beğendim; ama elimde paletlerin içinde muadili çok renk olduğu için almadım. Güle güle kullan Tuğçe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Bende de benzer renkler var ama elim hep bu tonlara gidiyor:) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. çok severek kullanıyorum bir bazla beraber harika iş çıkartan farlar hepsi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana ben bazla ya da krem farla kullanıyorum kalıcılıkları çok iyi oluyor :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)