14 Haziran 2016 Salı

#YazaMerhabaDiyoruz Etkinliğimiz ~ 2

#yazamerhabadiyoruz Etkinliğimizin ilk günü ve detaylarını buradaki yazımda bahsetmiştim. Bugün ise etkinliğimize sponsor olan firmaların bizlere gönderdiği ürünleri paylaşmak istiyorum.

Öncelikle uzuuun bir yazı olacağını en baştan belirtmek istiyorum :)

Bizim için inanılmaz keyifli bir gün oldu. 
Sponsorlarımızın hediyelerini incelemek ve denemekte oldukça keyifli. Ürünlerle ilgili yorumlarımı tek tek deneyimledikten sonra sayfamda kaleme alacağım.











Öncelikle tüm sponsorlarımıza teşekkür ederim. Sizlerin sayesinde etkinliğimiz dolu dolu geçti. Bunların içinde daha önceden deneyip memnun kaldığım ürünlerin yanı sıra  merak edip denemek istediğim ürünler de var. Etkinlik sayesinde yeni tanışacağım firmalar da oldu. Tüm ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum! :)



Deina Cosmetics dolu dolu gönderdiği paketlerle gönlümüzü fethetti. Kontür paletine bayıldım!





Bodyography ürünlerini bizlere ulaştıran Kozmotek ekibine çok teşekkür ederim. Özellikle makyaj bazını çok merak ediyordum kullanmaya başladım bile.





Vissmate de etkinliğimizde bizimleydi.





Note cosmetics mattifying fondöteni daha önceden de severek kullanmıştım. Rujların rengi de çok güzel. Severek kullanacağım.





Mediwell markasını sıkça görüyordum. İlk kez deneyeceğim için çok mutluyum! Bize harika bir paket hazırlamışlar :)

Lipbalmların şirinliğine bakın :)





Ogobongo nun şirinlikleri! Bayıldım bayıldım! 





Ekoz Kozmetik Marsella tekstil ve oda kokusunun farklı bir kokusunu daha önceden kullanmıştım. Bu da harika bir temizlik-ferahlık hissi veren bir koku. 





Kalemlikcom dan şirin defter ve kalem... Bake and more güzellikleri...





ThaliaNatural in saç ve cilt tipimize uygun ismimize özel hazırladıkları paketi :) Bu markayla ilk kez tanıştığım için mutluyum! Teşekkürler :) 





Le soleil de saç tipimize uygun şampuanlarla etkinliğimizdeydi. :)




Farmasi'nin bizlere hazırladığı paket.




Miss gibi kokusuyla O'juvi de bizimleydi.





Biota59elements güzellikleri! İlk kez tanıştığım markalardan. İyi ki etkinliğimize destek olmuşlar. Denemek için sabırsızlanıyorum! Rujun güzelliğine bakın.





Esrarengiz_bahce de bizimleydi. Boyama kitaplarına bayılıyorum. Bazen saatlerce dalıp boyama yapabiliyorum. İnanılmaz dinlendiriyor. Bu kitaplar ise harika! En kısa zamanda bunları da renklendirip instagram hesabımda paylaşacağım :)
Teşekkürler esrarengiz_bahce :)





Organik Satınal 'ın bizlere özel organik ürünleri :) Fitnut Fıstık ezmesini hemen tattım harika! 





Binboğa Bal'da bizlere harika bir paket hazırlamıştı.





Flormar ise yepyeni koleksiyonuyla harika bir paket ile bizimle oldu! Ambalajlarının güzelliğine bakın :) 





Revox şampuan da ilk kez kullanacaklarımdan. Teşekkürler :)





Kalyon kozmetik muhteşem ürünleriyle etkinliğimize renk kattılar. Benim seçtiğim renkler, bakım yağı ve oje kurutucu sprey.





Golden rose da velvet matte serisinin yeni çıkan mini boylarından oluşan set ile bizleri tanıştırdı. Çok minnoşlar inanılmaz kullanışlı! Çok sevdim.





Zümrüt kozmetik in güzellikleri :)





Moshos garden da ilk kez kullanacağım bir marka. Harika ürünler göndermişler...










Cecile de etkinliğimizi 1 likit ruj ve 2 ojesiyle renklendirdi.





Miss gibi kokusuyla Selin kolonyaları da bizimle oldu.





Rituel de beaute siyah nokta bandını kullanıp memnun kalmıştım. Diğer ürünlerini de deneme fırsatı sağladılar. 





Hc hair care de bizimle oldu. Yaz aylarında saçlarımızın bakıma daha çok ihtiyacı oluyor değil mi? Bu yaz yardımcım hazır!





Splat severek kullandığım bir marka. 
Bu diş macununu da ilk kez deneyeceğim.





Nobren parfümde miss gibi kokusuyla bizimle oldu.





Bebak  ürünlerini severek kullanıyorum. Güneş ürünleriyle yaza merhaba dedik :)





Naturalse markası da dökülme karşıtı serumuyla bizleri tanıştırdı. Saç dökülme sorunu yaşadığım için merakla deneyimleyeceğim bir ürün.





Sun brown ve Selesta güneş ürünleriyle bronzlaşmaya hazırım!





LR ın en meşhur ürünü micro silver diş macunuyla tanışmamızı sağlayan @saglikveguzellikurunleri Nevra'ya teşekkürler:) 





Norm bitkisel in özenle hazırladıkları harika ürünleri. 
İlk kez deneyeceğim için çok merak ediyorum! 





Şirin mi şirin telefon kılıfım @cep_case , kartanesi küpelerim ise @aksesuardamoda nın hediyesi.





Lux pamukta bizimleydi.





Golecha hint kınası nın bizlere hediyesi...





Beautykeyofficial maskelerini denemek için sabırsızlanıyorum.





Sosyopix ile anılarımız ölümsüzleşti!





Son olarak Lotis Pharma sponsorluğunda gönderilen ve çekilişle benim olan Hamilton güneş koruyucu losyon ile güneşten korunacağım :)





Tüm sponsorlarımıza etkinliğimize destek olup, renk kattıkları için çok çok teşekkür ederim. 
Hep birlikte '' Yaza Merhaba '' diyerek harika bir gün geçirdik.

6 yorum:

  1. sponsorlar harika canım güle güle kullan yorumlarını bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika, kullan kullan bitmez :) Bodyography'nin o mor bazını pek merak ettim!!! Güle güle kullan Tuğçe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)