14 Haziran 2016 Salı

Seely Ütüsüz Ütü

Merhabalar
Eminim ütü yapmak herkes için yorucu bir işlem. 
Bugün sizlere sıkıcı, yorucu ve zaman alan ütü yapmaktan kurtaran bir üründen bahsetmek istiyorum.


Seely ütüsüz ütü!

İnanılmaz pratik bir buluş.
Kullanımı oldukça kolay ve hiç zaman almıyor.





Ütülenmesi gereken kırışmış kumaş üzerine birkaç sprey sıkıyoruz, esnetip düzeltiyoruz.
Ta taaam! Sonuç mükemmel.


İlk kez denedim ve deneyene kadar da bu kadar kullanışlı, işe yarayan bir ürün olacağına inanmıyordum.




Bittikçe kesinlikle alacağım.
Fiyatı ise çok çok uygun 9,90₺ 

Carrefour SA, Watsons ve Gratis mağazalarında kolayca ulaşabileceğimiz bir ürün.
Mutlaka deneyin :)

Sevgiler

4 yorum:

  1. benim de sürekli favorilerim arasına girdi özellikle şimdi tshirt çok giyiliyor ütülemiyorum bunu kullanıyorum yetiyor..

    YanıtlaSil
  2. Bu sanırım penyelerde işe yarıyor sadece... dün bir heves Gratis'ten aldım. Sabah şifon-polyester karışımı bluzumda denedim. En ufak şekilde işe yaramadı :/ Bir de penye tshirtlerimde deneyeceğim bakalım. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kumaşlarda kullanıldığı belirtilmiş ama penyelerde işe yaradığını test ettim :) Özellikle yaz aylarında ütü derdinden kurtarıyor :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)