20 Haziran 2016 Pazartesi

Mickey Mouse Iphone Kılıf

Doğum günüm geçti ama hala doğum günü hediyesi almaya devam ediyorum.
Yeni yaşım çoook uğurlu geldi :)

Hediyem başlıktan anlaşılıyor aslında :)



Instagramdan @MaviLimonButikk doğum günümde bu şirin mi şirin Mickey Mouse telefon kılıfını göndermişti ama kargoda yaşadığımız sorundan dolayı biraz geç kavuştum.



Mickey severler var mı? Yaşım ne kadar büyüse de bu tarz şirin şeylerden vazgeçemiyorum. Siz de öyle misiniz? :)

Birbirinden güzel kılıflar için @MaviLimonButikk instagram hesabına mutlaka göz atmanızı tavsiye ederim. Piyasaya göre fiyatlar oldukça uygun. Üstelik kargo ücretsiz.

Ben modeller arasından seçim yapmakta inanılmaz zorlanıyorum. Gerçekten çok çok şık ve şirin ürünler var.

Tekrar nazik notunuz ve hediyeniz için çok teşekkürler...



Sevgiler

4 yorum:

  1. çok şirin güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşlara Tuğçe!!! Kılıf da bir harikaymış, bayıldım! Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)