29 Mayıs 2016 Pazar

Evlilik Hazırlığım; Evmanya ~ Kettle Seçimi

Merhaba

Şu sıralar evlilik hazırlığı sürecinde olduğumdan ev eşyalarına ve küçük ev aletlerine ilgim ön planda. Evimde dayanıklı ve kullanışlı ürünler seçmeye çalışıyorum. Herkes gibi ben de estetik açısından eşyaların dış görünümünü önemsiyorum ancak en önemlisi dayanıklı olması. 

Mutfağımda ise alacağım küçük ev aletlerinin dayanıklı olmasının yanısıra sağlık açısından güvendiğim en iyi markalara yöneliyorum. 

Özellikle kettle gibi sürekli elimizin altında olan, küçük ama mutfağın en büyük yardımcısı olduğuna inandığım bir ürün seçimi yaparken tercihimizi en iyi markalardan yana kullanarak hem dayanıklı hem de sağlığımızı tehlikeye atmayacak ürünler tercih etmemiz gerektiğini düşünüyorum. Sıradan bir su ısıtıcısının sağlık açısından tehlikeli olduğunu düşünüyorum. 

Online olarakta birçok markanın ürününü inceliyorum. Evmanya'da birçok güvenilir marka ve ürün seçeneği bulunuyor. Hem görünümü şık hem de dayanıklı ve sağlık açısından en iyi markalar bir arada. 
İncelediğim kettle modellerine buradan bakabilirsiniz.

Benim kettle seçimim ise dayanıklı ve sağlık açısından mühim olduğuna inandığım için en iyi markalardan seçim yapacağım.

Siz kettle seçimi yaparken nelere dikkat ediyorsunuz? Önerilerinizi bekliyorum.



Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)