17 Şubat 2015 Salı

Listerine Total Care Zero Ağız Bakım Ürünü

Merhabalar

Diş ve ağız bakımında sadece fırçalamanın yeterli olmadığını düşünüyorum ve ağız bakım ürünlerine ilgim oldukça fazla. 

Listerine Total Care Zero Ağız Bakım Ürününü merak ediyordum ve deneme fırsatı buldum. 
6 etkiyi 1 arada sunan ve alkol içermeyen,nane aromalı bir ürün.





Günde 2 kez dişleri fırçalandıktan sonra kullanılması öneriliyor. Ben düzenli olarak kullanıyorum. Nefesi tazelemesi ve verdiği temizlik hissi iyi ama ağzımı müthiş derecede yakıyor. Bu ürün dışında başka markanın ağız bakım ürününü kullanmıştım o da yakıyordu. Kısacası ağız bakım ürünlerinde henüz doğru ürünü bulabilmiş değilim. Listerine nefesi tazeliyor ve ağızda hafif naneli bir tat bırakıyor. Belirttiğim gibi yaşadığım tek olumsuz yanı ağzı yakıyor olması. 




İçeriği ise bu şekilde.
Etkileri ise;

'- Fırçalama ile ulaşılamayan alanlara ulaşır.
- Bakteri plağı oluşumunu azaltır ve önler.
- Diş etlerinin sağlıklı kalmasını sağlar.
- Nefesi tazeler.
- Dişleri güçlendirir.
- Dişlerin doğal beyazlığını korur. '' 


Diş ve ağız bakımı için doğru ürünü bulana kadar ürün denemelerim devam edecek.


Sevgiler

3 yorum:

  1. Aynı dertten bende muzdarip olduğum için birazcık su katarak kullanıyorum yoksa gözlerimden yaş geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bu Listerine Gargarayı ben de kullanırken gerçekten nefesin tazelendiğini hissediyorum. Tavsiye ederim. Teşekkürler bilgiler için.

    YanıtlaSil
  3. Ben kullandıktan sonra ağzımın içi komple uyuşuyor dilim de dahil sizde bu oluyor mu

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)