3 Ocak 2015 Cumartesi

Schwarzkopf Got2B Rockin it Kuru Şampuan

Kuru Şampuanlar hayatımızı kolaylaştırıyor değil mi? Bulduğum bütün kuru şampuanları denemek istiyorum. Çok çabuk yağlanan saç tipim var ama sadece yağlanma için değil saçlarıma dolgunluk vermek için de kuru şampuanları tercih ediyorum.
Schwarzkopf got2b Kuru Şampuan ile kısa bir süre önce tanıştım. Kuru şampuanlar acil durumlarda büyük kurtarıcı oluyor ama bu kuru şampuanın yeri benim için diğerlerinden çok farklı. 

Ben kuru şampuanı yağlı görünümü gidermek dışında saçıma dolgunluk vermek için kullanıyorum. Saçlarımı yıkadıktan sonraki gün yağlanma oluyor ve o günü de geçirebilmek için kuru şampuan kullanıyorum ve büyük kurtarıcım oluyor. 

Ayrıca saçlarım temizken kuru şampuanı saç diplerine uyguluyorum ve dolgunluk elde ediyorum. Bu dolgunluk hissi 3-5 saatte gidip, sönmüyor verdiği etki muhteşem. Gün boyu saçlarımda sönme durumu söz konusu bile değil. Üstelik çok çabuk yağlanan saçlarım,kuru şampuan uyguladığımda geç yağlanıyor. Benim için büyük bir artı! :)


 Bu arada saçlarıma kuru şampuan sıktıktan sonra tarakla beyazlığı yok edip, krepe yapıyorum böylece saçlarım uzun süre dolgun ve kabarık görünümde kalıyor.

İlki bitmeden ikincisini yedeklediğime göre ne kadar çok sevdiğim anlaşılmıştır :)
Kuru şampuan arayışındaysanız şiddetle tavsiye ederim! :))







Sevgiler...

2 yorum:

  1. Ben de henüz kuru şampuan alıp denemedim ama merak ettim bu ürünü ;)
    İnstagramdan takipteydim zaten, şimdi burdan da takipteyim :) Bana da beklerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)