27 Aralık 2014 Cumartesi

Rimmel London Lasting Finish Color Crush Balm - Kalem Ruj The Redder,The Bedder

Harika bir kırmızıyla karşınızdayım! 
Siz de benim gibi kırmızı ruj kullanmayı seviyorsanız harika bir önerim var.

Rimmel London Lasting Finish Color Crush Kalem rujlar, balm yapılı çevirerek açılan mekanizmaya sahip. Yumuşak bir yapısı var ve ilk sürüşte hafif bir renk elde edebiliyorsunuz. 2-3 kat sürümde ise aşağıda gördüğünüz gibi net bir renk elde edebiliyorsunuz. 



Uygulaması balm gibi yumuşacık dudakta kayıp gidiyor. :)


Dudakları kurutmuyor. Yumuşacık yapısıyla uzun süre kalıcılık sağlıyor. Kalıcılığını oldukça başarılı buldum özellikle belirtmek istiyorum.

Bendeki rengi ''The Redder, The Bedder''




Rengine ba-yıl-dım!! :)


Yılbaşının yaklaşıyor oluşundan kırmızıya olan ilgim daha da arttı diyebilirim. Aralık ayı demek benim için kırmızı demek. Rimmel London Lastin Finish Color Crush Kalem ruj ile büyük aşk yaşıyorum. 

Hazır yılbaşı indirimi varken kalem rujların diğer renklerine de göz atalım! :)




Sevgiler,Renkli Günler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)