8 Aralık 2014 Pazartesi

CRYSTAL Essence Mineral içeren Roll-On Deodorant Lavanta ve Beyaz Çay Özlü - CYRSTAL Body Deodorant Stick

Merhabalar

Bugün sevdiğim ve gönül rahatlığıyla herkese tavsiye edebileceğim ikiliden bahsedeceğim.


Alüminyum ve paraben içermedikleri için özellikle merak ettiğim ürünlerdi. Aldığım günden beri düzenli olarak kullanıyorum. 



Crystal Body Deodorant Stick, bereketli bir ürün. Bendeki 40 gr seyahat boyu. Büyük boyu da vardı ama denemek için seyahat boyunu tercih ettim. 


Koltuk altını ya da ürünü ıslatarak kullanabiliyorsunuz. Ben özellikle duş sonrası kullanıyorum. Kokusuz ve renksiz bir ürün. Islak uygulandığı için sonradan yapış yapış bir his bırakmıyor. 
Ter kokusunu önlemede oldukça başarılı. Kesinlikle biterse tekrar alacağım çünkü çok memnunum.



Crystal Essence Lavanta ve Beyaz Çay Özlü Roll-on u bittikçe alıyorum. 
Bunun dışında 3 çeşidi daha var. 


Lavanta ve Beyaz Çay Özlü, yoğun bir kokuya sahip değil o yüzden rahatsız olmadım. 
Diğer roll-onlara göre daha sıvı,akışkan bir yapısı var. Terlemeyi önlemiyor ama ter kokusunu önlüyor. Üstelik kıyafetlerde leke yapmaması büyük bir artı.


 Temiz içerikli ve  Gratislerde kolayca bulabileceğimiz uygun fiyatlı bir ürün. 


Son olarak bu markanın hayvanlar üzerinde deney yapmadığını özellikle belirtmek istiyorum. Herkese tavsiye ederim! :)



Sevgiler

2 yorum:

  1. Tesadüfe bak :D aynı anda aynı yazıyı paylaşmışız :D bende deodorant stick i kullanıyorum çok memnunum :D

    YanıtlaSil
  2. Su ana kadar denedigim tüm ter kokusunu onleyen roll-on ve deodorantlar bende alerji yapmıstı. Isana'nın hassas ciltler için olan deodorantı içlerinde en iyisiydi. Bu iki urunu de sırf meraktan aldım. Hatta once tuz seklinde olanı aldım memnun kalınca sıvı olana geçtim. O gu bugundur kullanıyorum. 2.kutum bu hafta biter yedegi de hazır. Kesinlikle harikalar ama ah su deneme tutkumuz bitmiyor. Gozumu yeni bir urune diktim :))

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)