29 Haziran 2014 Pazar

Bioderma Photoderm AKN Mat Fluid SPF30

Merhabalar

4 gözle beklediğimiz güneşli günlerle şimdi savaşma modundayız :) Cilt tipim yaz aylarında karmadan hafif yağlıya dönük oluyor. Özellikle yanaklarım parlamaya ve akneye meyilli olduğundan cildime uygun ürünler seçmeye çalışıyorum. Güneş kremi tercihim de ise parlak, yağlı bir görünüm oluşturmamasına ve akne oluşturmamasına dikkat ediyorum.



Beyaz ve akışkan bir yapısı var.

Cildi ağırlaştırmıyor. Suya dayanaklı bir ürün ve gerçekten sürdükten sonra mat bir görünüm oluşturuyor.
Bu kremi sevmemi sağlayan en önemli özelliği akne ve akne oluşumunu önlüyor oluşu. Kullandığım günden beri herhangi bir sorun,hassasiyet,kızarıklık, akne vs olmadı. Daha önceden çıkmış olan aknenin üzerine sürünce hafif yanma hissi oldu ama bu akneyi tedavi etme özelliğinden oluşan bir durum. Aknelerden başı belada olanlar için büyük bir artı :)


Dışarıya çıkmadan 15-20 dakika önce bol miktarda sürüyorum ve gün içerisinde tekrarlıyorum. Üstelik makyaj altına da kullandım ve sorun yaşamadım.

Çoğu güneş kremlerinin ciltte bıraktığı beyaz iz maalesef bu üründe de karşılaşabileceğiniz bir durum. Ancak doğru miktarda ürünü alıp, cilde iyice yedirilirse bu sorunu gidermiş olursunuz.

Kullanmaya yeni başlamış olsamda gayet memnun kaldığım bir ürün oldu ve bütün yazı bu ürünle geçireceğim. Karma/Yağlı ciltlerin ve cildinde parlama,yağlanma ve akne sorunu yaşayanlara özellikle tavsiye edebileceğim bir ürün. 










Bu ürünler Eczanemizde.com.tr'den denemem için gönderilmiştir ve tamamen objektif yorumlarımı içeriyor. Deneyip, yorumlama fırsatı sundukları için teşekkür ederim!





Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)