11 Nisan 2014 Cuma

Rimmel London Match Perfection 2 in 1 Concealer&Highlighter // Kapatıcı&Aydınlatıcı

Merhabalar
Dünkü yazımda Rimmel London Match Perfection Fondötenden bahsetmiştim. (Okumak için tıklayın)

Fondötenden çok çok memnun kaldığım için yine aynı serinin 2'si bir arada kapatıcı ve aydınlatıcısını denemek istedim. 

Aldığımdan beri sürekli kullanıyorum. 


Fırçalı uca sahip olduğu için çok memnunum. Daha hijyenik ve kullanımı kolaylaştırıyor.



 Bendeki rengi en açık tonu, 010 Ivory. 


Yoğun kapatıcılığa sahip bir ürün değil. Göz altı morlukları yoğun olanlar memnun kalmayabilirler. Hafif kapatıcılığa sahip ve aydınlık görünüm sağlıyor.



İlk kullandığımda ürünü bolca sıktığımdan göz altında çizgilenmelere neden oldu. O yüzden ürünü sıkarken dikkat etmek gerekiyor. Çok az bir miktar kullanmak yetiyor. Hassas gözlere sahibim ve bu ürün ile herhangi bir sorun yaşamadım.

Göz altlarımda bir problem yok ama makyajımda daha kusursuz bir görünüm elde etmek istediğim için kullanıyorum. Bu tarz ürünler denemeyi seviyorum. İndirimlerde uygun fiyata geldiği için tekrar alabilirim. 


Sevgiler

2 yorum:

  1. Ben de bu kapaticiyi cok basarili buluyorum. Hem fiyati uygun hem etkisi guzel daha ne olsun:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)