10 Nisan 2014 Perşembe

Oriflame Studio Artist Krem Allık // Soft Peach ***

Günaydın! :)

Bir süredir yazmaya ara vermiştim. Bugün bahsedeceğim krem allık ile kaldığımız yerden devam edelim. Daha önce krem allık kullanmamıştım. Nasıl uygulayacağım hakkında pek bilgim yoktu. İlk uygulamam da zaten kötü bir görünüm elde etmiştim :) Tekrar kullanınca deneyim sahibi oldum diyebilirim. :) 



Ben ürünü parmaklarımla yedirerek uyguluyorum. Fırçayla da uygulamak mümkün tercihinize bağlı. Ancak parmaklarımla uygulayınca daha iyi sonuç aldığımı gördüm. 


Bendeki ürünün rengi Soft Peach. 


Günlük kullanım için güzel bir renk ve hemen hemen her makyajımda kullanıyorum. Gün içerisinde kalıcılığı beni idare ediyor tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Ancak sabah makyajımı yapıp akşam eve geldiğimde ilk yaptığım gibi kalmıyor çok çok hafif allık uygulanmış gibi bir görünüm oluyor. 

20 ml'lik bir ürün. Uygulamak için az bir miktar yeterli olduğundan uzun bir süre kullanacağım :) Zaten şu sıralar elimden hiç düşürmüyorum.

Siz de krem allık sever misiniz? 


Eğer denemek isterseniz Oriflame katalogundan bakabilirsiniz :)



Bu ürünü denediyseniz düşüncenizi paylaşırsanız çok mutlu olurum...
Sevgiler

6 yorum:

  1. Bende geçen ay görüp iki rengini sipariş vermiştim. Bu yazıyı okuyunca iyi ki vermişim dedim ^_^ Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde kullanın.. Kullandıktan sonra yorum yaparsanız çok sevinirim :)

      Sil
  2. değişik bir allıkmış yalnız kullan kullan bitmez sanırım bu.. ben krem allıkları Sigma F84 gibi bir fırça ile tampon hareketlerle uyguluyorum normal allığın üzerine daha hoş oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bitirmem mümkün değil :) Fırçayla uygulamayı denedim ama parmağımla pıt pıt uygulayınca daha güzel sonuç aldım :)

      Sil
  3. dagıtması zor olmazmı ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akışkan bir yapısı var ve sürünce hemen kurumuyor dağıtmak kolay :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)