6 Mart 2014 Perşembe

Lila Kutu Alışveriş

Merhabalar

Geçen hafta LilaKutu'dan alışveriş yaptım ve paketime dün kavuştum. 




Göz kremi kullanmaya başlamak istiyordum ve çok övülen temiz içerikli Nonique markasını denemek istiyordum. İçeriğinin temiz olması, hakkında yazılan olumlu yorumlar ve tabii ki fiyatının uygun oluşundan dolayı ilk tercihim Nonique oldu.


Biliyorsunuz LilaKutu'da alışverişinizin yanına seçtiğiniz bir ürünü hediye olarak gönderiyorlar. Ben de şu sıralar kuru şampuanlara takmışken Toni&Guy kuru şampuanını hediye olarak seçmiştim. Bir de yanına deneme boy Isis Pharma Sensylia yüz kremi bırakmışlar. Düşünüp bırakmaları çok iyi olmuş. Bu tarz deneme boy ürünleri denemeyi seviyorum. Kullanıp olumlu düşünürsem tam boyunu alabilirim. Teşekkürler LilaKutu!:)

Nonique Göz Etrafı Kremi 33 TL. LilaKutu'da 30TL üzeri alışverişlerde kargo bedava. Hediyesiyle birlikte çok uyguna bir alışveriş yapmış oldum. Siz de ürünü incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz.

Ürünleri kullanıp yorumlayacağım. Bu ürünleri denediniz mi? Düşüncelerinizi paylaşırsanız çook mutlu olurum. :)





Sevgiler

2 yorum:

  1. Kuru şampuan kullanmayı ben de seviyorum ve gerçekten oldukça kurtarıcı :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)