27 Ocak 2014 Pazartesi

Nursen Aktaran *** Etre Belle Güzellik Merkezinde Bir Gün ***

Merhabalar

Görseli bol bir yazı sizleri bekliyor!

Geçen hafta sonu Cumartesi günü Etre Belle Güzellik Merkezindeydim. Birbirinden güzel iki güzellik uzmanı Nursen Aktaran ve Asiye Eryılmaz ile tanıştım.

 Öncelikle kapıdan girer girmez pozitif enerjilerinin yansıdığını belirtmeden geçemeyeceğim. Birbirimizi sanki yıllardır tanıyor gibiydik. :)Mekanın dekorasyonu ve şirinliği beni oldukça etkiledi. Çok sevimli bir ortamı var. Saat 11:30 civarında oradaydım ve bütün günü birlikte geçirdik.


İlk önce Nursen Hanımcığımla yaptıkları uygulamalar hakkında konuştuk, kendisinden bilgiler aldım. Nursen Hanım fotoğraflarda göründüğünden çok çok daha güzel,zarif ve sıcakkanlı bir bayan. :) Yaşını burada belirtmeyeceğim ama inanılmaz genç ve güzel :) 


Sohbet ettikten sonra Nursen Hanım kullandıkları cihazlar hakkında bilgiler verdi.



Kullanılan cihazlar ve uygulamalardan bahsettikten sonra bol bol sohbet ettik ve daha da birbirimize yakınlaştık. :)


Şimdi sizlerle birazcık güzellik merkezimizi gezelim mi ne dersiniz? :)





Çok şirin bir yer değil mi? :)










Bu şirin aksesuarlara bayıldım!


 Şimdi de uygulama odalarını gezelim...










Aşağıdaki görselde görmüş olduğunuz tüm uygulamalar burada gerçekleştiriliyor.


Vee şimdi cilt bakımı zamanı!

Cildim bu hünerli ellere emanet... :)





Öncelikle makyajım temizlendi. Daha sonra yıkama jeli ile tekrar temizlendi. Buhar uygulamasıyla birlikte ozon verildi gözenekler açıldı,sivilce ve siyah noktalar temizlendi. 

Peeling, tonik, sivilce ve gözenek kapatıcı maske uygulandı. Daha sonra besleyici ve sakinleştirici magnezyum,potasyum,kalsiyum ve meyve asitleri içeren maske uygulandı. 

Tekrar temizlendi ve tekrar sakinleştirici maske yapıldı, toniklendi, nemlendirildi ve son olarak masaj yapıldı.




Etre Belle ve Christian markalı ürünler kullanılıyor.




Cilt bakımımda kullanılan ürünler ise;



Bu arada Etre Belle ürünleri yalnızca burada temin ediliyor. İstanbul Anadolu Yakasının tek yetkilisi Nursen Hanım. 


Cilt bakımım tamamlandıktan sonra Nursen Hanımda azıcık süslendi ve kameralara yakalandı :)))






Asiye Hanımda göründüğünden çok daha güzel ve zarif bir bayan :)


Asiye Hanım ise; kaş dizaynı, manikür,pedikür ve ağda uygulamalarını yapıyor.




 Günün sonunda Asiye Hanımcığımın hazırladığı kahvemizi içerken sohbetimizi ettik ve bana hazırlanan hediyelerle oradan ayrıldım.


 İnanılmaz keyif aldığım bir gün oldu .
Nursen ve Asiye Hanımla tanıştığım için çok çok mutluyum. Salı günü blogger arkadaşlarımla Etre Belle Güzellik Merkezinde olacağız. Muhtemelen bir sonraki yazım bununla ilgili olacak,takipte olursanız çok sevinirim. :)



Sizde Etre Belle Güzellik Merkezini ziyaret etmek ve uygulamalardan yaptırmak isterseniz bloguma özel indirim uygulaması yapılacaktır...



Bu arada Etre Belle Güzellik Merkezi bir yıldır yeni adresinde hizmet vermekte.

Yeni yerlerinde ziyaret etmek isterseniz adres; Tütüncü Mehmet Efendi Caddesi, Kaptan İhsan Sokak, Sefa Apartmanı B-Blok No:5 Daire:3 Göztepe/İstanbul
0216 302 87 78
0532 579 07 00
nursen.aktaran@gmail.com
www.nursenaktaran.com





Sevgiler...

2 yorum:

  1. şimdi okuyunca çok merak ettim yarını sabırsızlıkla bekliyorum ve tabi seninle tanışmayı da :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen heyecanla yarını bekliyorum:) seninle tanışacağım için çok mutluyum:)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)