8 Temmuz 2013 Pazartesi

Mimlendim! Ben Kimim?


Oreo Seven Kız blogunun sahibi sevgili Zuhal mimlemiş beni :) Çook teşekkür ederim... 


Haydi başlayalım! 





Ben Kimim?

Blogumun adından da belli olduğu gibi ben Tuğçe,21 yaşındayım :)


Blogumun adı nereden geliyor?

Blog açmaya karar verdiğim zaman blog adında ismimin geçmesini istiyordum ve bir çok konuyu kaleme alacağımı düşünerek, Tuğçe'nin Kaleminden olarak karar verdim.. Fena da olmadı değil mi? :) 


Blog açmaya nasıl karar verdim?

Bu sorunun cevabı klasikleşti artık :) Takip ettiğim bloglardan esinlenerek, onlardan ilham alarak bu yola girdim ve iyi ki de blog yazmaya başlamışım diyorum.. :) 


Neden kozmetik blogu?

Aslında sadece kozmetik değil,kendin yap çalışmaları,dekorasyon,moda gibi birçok konuda yazmaya çalışıyorum ama kozmetik vazgeçilmezim!


Kişiliğim

Tam bir ikizler burcuyum. Burcumun özelliklerini fazlasıyla taşıyorum. Kararsız biriyim ama bir şeye karar verdim mi de asla kararımdan dönmem :) İlk tanıştığım kişiye baştan ısınırsam yakınlaşırım ama ısınmadıysam yandı o yandı! :)))


Hoşlandıklarım

Gezmek,alışveriş,makyaj ... diye sıralayabilirim :) Makyaj yapımıyla ilgili video seyretmeyi severim hatta seyrederken zamanın nasıl geçtiğini bile anlamam abartmıyorum akşamdan sabaha kadar oturup seyredebilirim! :)


Hoşlanmadıklarım

Yanımda sakız çiğnenmesinden hiç ama hiç hoşlanmam :) Ayrıca bekletilmekten nefret ederim.


En çok sevdiğim makyaj malzemem

Aslında hepsi benim değerlim ama en çok fondöten ve allıklarımı severim!


Çantamda olmazsa olmazım

Telefonum,rujum,aynam,parfümüm


En son okuduğum kitap 

Sen Benim Döneceğim Yalnızlığımsın



Hakkımdakiler bu kadardı :) Merak ettiğiniz,sormak istediğiniz olursa seve seve cevaplarım... :)

♥♥♥


Mimlediklerim ise;

GECE IŞILTISI
HEBRA'NIN YORUMU
HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL
KOZMETİK AYNASI


♥♥♥



4 yorum:

  1. Harika olmuş canım eline sağlık:) seni tanıdığıma çok sevindim öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım tanıştığıma çok çok memnun oldum bende öpüyorum :)

      Sil
  2. Ben kimimleri çok sevdim :))

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)