22 Haziran 2013 Cumartesi

Maybelline Affinitone 24 Hour Fondöten

Merhabalar!

Bugün sizlere sıcak yaz günlerinde kullanmaktan memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim. 

Maybelline Affinitone 24 Hour Fondöten. 

Ürün pompalı ve cam şişe içerisinde. 30 ml ve kullanım ömrü ise 12 ay.
Bendeki en açık rengi olması lazım, 10 Ivory.  

Fondöteni beauty blender ile uyguluyorum. Kapatıcılığı gayet iyi. Yüzümde eskisi kadar sivilce çıkmasa da daha önceden çıkmış olan sivilcelerin lekeleri var ama yoğun bir şekilde değil ve o sivilce leke/kızarıklıkları kapatmaya yetiyor. Eğer siz tek katta sonuç almazsanız kapatmak istediğiniz bölgelere ikinci katı uygulayabilirsiniz daha güzel sonuç alırsınız. Maske etkisi ve ağırlık hissi vermiyor,kadifemsi ve yumuşak bir his bırakıyor. Sıcağa ve terlemeye karşı oldukça başarılı bulduğum bir ürün. Akma,bulaşma ve kusma gibi sorunlar yaşamadım. Başta da belirttiğim gibi yaz günlerinde kullanmak için ideal bir ürün. 

Ayrıca cildi daha canlı,aydınlık gösterdiğini de söyleyebilirim.



 Son olarak birde spf 19 koruma faktörü içeriyor. Bu koruma faktörü yaz ayları için yetersiz gelebilir bu yüzden mutlaka koruma faktörlü nemlendiricinizi uygulayıp daha sonra fondöten uygulamasına geçebilirsiniz. 

Çok ama çok memnun kaldığım bir ürün,tavsiye ederim :)


Sevgiler...

5 yorum:

  1. Ben de sand rengi var. Yüzümdeki renkleri eşitliyor o açıdan çok iyi ama yüzüm ve vücudum arasında renk farkı oluşuyor o yüzden yazın kullanamıyorum malesef :(

    Antalyada o kadar terledim hiç akmadı ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinde olan başka bi fondötenle karıştırıp kullanabilirsin en azından bekleyip bozulmaz :) Antalya sıcağında ve neminde akmadıysa hiç bir şekilde akmaz artık test etmiş olduk :))

      Sil
  2. Yazın pek fondöten kullanmamaya çalışıyorum ama özel durumlarda mecbur kalıyorum. Akmamasını sevdim. Deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın bende kullanmamaya çalışıyorum ama sivilce lekerim olduğu için genelde kullanırım.. Akmadığı için bu sıcak günlerde iyi oluyor :)

      Sil
  3. bende 40 fawn var ben pek anlamıyorum fondotenden yardımıcı olsanız

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)