18 Haziran 2013 Salı

Diadermine Soin Jour Hydratant pH 5 Koruma Etkili Nemlendirici Bakım Kremi

Kuru cilt ile başa çıkmak zor!

Özellikle de benim gibi kuru/karma cilde sahip olanlar beni çok iyi anlayacaklardır doğru nemlendiriciyi bulmak gerçekten zor. Daha önce Diadermine Lift+Lissage Immediat Jour Nemlendirici Bakım Kremini kullanmıştım ve burada bahsetmiştim. Hatta onu bitirmeden Diadermine Soin Jour Hydratant pH 5 Koruma Etkili Nemlendirici Bakım Kremi ile tanıştım.



Sürekli nemlendirici arayışı içerisindeyim ve denemelerim hala devam ediyor. Şimdilik bu nemlendirici bakım kreminden memnunum. Nemlendirmesi ve en önemlisi cildim bu nemlendirici bakım kremi ile herhangi bir reaksiyon göstermedi. 

Sürdüğüm an cildimde ağırlık yada yapış yapış yağlı bir his yaşamadım. Gayet güzel bir şekilde emiyor. 


Hassas ciltler için uygun bir ürün. Ayrıca makyaj öncesi kullanım için ideal bir ürün olduğunu düşünüyorum. Sabah ve akşam uyumadan önce uyguluyorum. İhtiyaç duyduğum zamanlarda ise makyajdan öncede uyguluyorum. Yapısı ve kıvamı oldukça güzel. Ayrıca tüpte oluşunu sevdim. 

Havaların ısınmasıyla artık kuruma,pul pul dökülme problemi yaşamıyorum ve bu ürünün nemlendirmesini kış aylarında bile yeterli olacağını düşünüyorum. İndirimde yakalarsam stoklayabilirim. :)

Fiyatına göre oldukça başarılı buluyorum. Kuru bir cilde sahipseniz kesinlikle tavsiye ederim eğer indirimde görürseniz hemen sepete atın derim :) 

Denediniz mi ???


Sevgiler...

10 yorum:

  1. Ben yağlı ciltliyim ve Diadermine'nin hiç bir ürünü bana uymadı maalesef :(

    YanıtlaSil
  2. diadermine ürünlerinden genelde memnun kalmadım ama bunu yazıyorum bi kenara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru cilde sahipsen tavsiye ettiğim güzel bir nemlendirici gerçekten. Denemekte fayda var:)

      Sil
  3. Benim de cildim kuru karma. Ben de memnun kaldım doğal zeytin yağı uyguluyordum dolayısıyla hiçbir nemlendiriciyi beğenmiyordum. :) indirimdeydi alayım denerim dedim çok memnun kaldım. Uva ve uvb ışınlarından koruyormuş güneş lekesini önleyebilir mi acaba bu krem? O yönde bi gözleminiz oldu mu?

    YanıtlaSil
  4. ben de aldım ve kullanıyorum A101 de 7-8 lira civarında

    YanıtlaSil
  5. Ben (bircok arkadasimda bunu soyledi)bu urunu kullanirken cildimde hafif bi yanma hissettim ve surdukten biraz sonra topaklanmis gibi geldi acaba ph dan mi kaynaklaniyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu yorumu arıyordum :) Benim de aynı şikayetim oldu.Sürerken elinizde pelte pelte kabuk gibi oluşumlar oluyor.Zamanı geçmiş krem gibi..Nırmal mi acaba?Yüzden temizlemesi oluyor bir de onu.

      Sil
  6. Ben kullaniyorum bir aydir ve gercekten cok memnunum ustelik suanda indirimde sade 9 90 tl sanirsam indirimde tam olarak fiyati hakkinda bilgi almadim ama gercekten siddetle tavsiye ediyorum benim burun bolgemde devamli dokulmeler ve kabarmalar olurdu uatelik cok hassas cilde sahibim ama cok begendim belki inanmicaksiniz ama bu krem sayesinde yuzumdeki kabaran sivilce gibi izlerim de gitti ve cok kuru bi cildim var normalde cok memnun kaldim gercekten kullanmanizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. Kullanım yaşını 25 ve üzeri diyor ben 21 yaşındayım kullansam ne olur acaba yan etkisi olurmu

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)