12 Haziran 2013 Çarşamba

Avon Bronzlaştırıcı İnciler

Bronzlaşmayı çok sevmesem de yaz günlerinde kullandığım makyaj malzemelerinde elim hep bronz ürünlere gidiyor. Işıltılı yada mat bronz ürünleri severek kullanıyorum.


Böyle top top ürünleri kullanmayı sevmesem de aslında rengini vermesini seviyorum.
Bazen rengi yanakta tutturmakta zorlanırız ya böyle top allıklarda öyle bir sorun yaşamıyorum. Ayrıca ben kendi süngerini kullanmak yerine allık fırçasıyla uyguluyorum ve doğal hafif bir görüntü elde ediyorum.


Hafif ışıltıları olan bir ürün. Bendekinin adı '' Arabian Glow Bronzing Pearls '' olarak geçiyor.


Kızıl bir görünüm oluşturmuyor ve iki renkli oluşu ten makyajımızla uyum sağlamasına yarıyor. Kısaca en çok yaz günlerinde kullansam da kışında severek kullandığım ürünlerden. Denemediyseniz tavsiye ederim. Alalı bayağı oldu henüz toplarda küçülmeler olmadı bakalım ne zaman bitecek? :)

Sizde sevdiniz mi?

5 yorum:

  1. bu ürünü çook önceden kullanıyordum. Ama küçük küçük simlerinin olması özellikle terlediğimde kötü bir görünüm yaratıyordu

    YanıtlaSil
  2. Geçen sene bende kullanmıştım. Gayet güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
  3. Bende çok önceleri kullanmistim sonrada bir arkadasima hediys ettim:) bu arada blogumda cekilis var dileyen katilabilir;)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)