18 Mayıs 2013 Cumartesi

REGAL Bal Ve Süt Özü İçeren Kuru Ciltler İçin Maske

Merhabalar!

Gece Işıltısı blogu sahibi Merve,benim canım dostum Regal ürünüyle beni tanıştırdı. Biliyorsunuz kendi aramızda hediyeleşmiştik ve kuru cildimi bildiği için bana bu maskeyi göndermiş. Bayağı kullandım ve artık ondan bahsetmenin zamanı geldi de geçiyor :) Ayrıca şuan Regal markasının başka bir ürününü daha kullanıyorum o da LilaKutu Nisan kutusundan çıkmıştı.



Kuru cilde sahibim ancak dönem dönem sivilce sorununu yaşıyorum.Ayrıca bu tarz ürünleri kullanırken biraz endişeleniyorum çünkü burun çevrem aşırı kuru olsada yanaklarım kurudan yağlıya dönük,karma. Kullandığım ürünler yanaklarımı fazlasıyla nemlendirip,yağlandırıp sivilcelenmeye neden olabiliyor o yüzden bu tarz ürünleri kullanmaya çekiniyorum. Neyse ki bu üründe hiç bir sorun yaşamadım! 

Kullanışı ise; İnce bir tabaka halinde yüze uygulanıyor,20 dakika sonra yıkanıyor.
Daha çok soyulan maskeleri seviyorum ama bu yıkanınca ciltte çok güzel bir his bırakıyor. Kuru,pütür pütür his yok olup gidiyor. Yumuşak ve bebeksi bir his oluşuyor. 
Haftada 1 bazen de fazlasıyla üşengeç biri olduğumdan 2 hafta da 1 uyguladığım oluyor. Genellikle duştan çıktıktan sonra uygulamayı seviyorum. 


Hoş bir kokusu var ve kesinlikle rahatsız etmiyor. Öyle kimyasak kokulardan değil daha doğal ve çiçeksi mi desem bilemedim ama hoş bir kokuya sahip. :)

75ml'lik bir ürün uzun zamandır kullanıyorum ama bitecek gibi görünmüyor.Sanki hiç kullanılmamış gibi görünüyor umarım kullanma süresi geçmeden bitirebilirim :) Son olarak şunu da belirteyim, açıldıktan sonra ömrü 12 ay.

Hediye olduğu için fiyatı hakkında bilgim yok ama kuru cilde sahipseniz kesinlikle tavsiye edebileceğim bir maske. Merve'ye tekrar kocaman teşekkür ediyoruuuum. Mutlaka alın,deneyin!


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)