23 Mayıs 2013 Perşembe

Nivea Black & White Deodorant - Mini Pure & Natural Action Deodorant

Bugüne kadar kullandığım deodorantlardan en çok beğendiğim ve kesinlikle kullanmaktan vazgeçmeyeceğim tek marka Nivea.


Bir deodoranttan ne beklentimiz olabilir? 

Terlemeye ve ter kokusuna karşı uzun süre koruma sağlaması,
Giysilerde beyaz,sarı gibi lekeler bırakmaması,
ve dermotolojik olarak test edilmiş olması.

Doğru kullanırsanız kesinlikle kıyafetlerde beyaz ve sarı lekeler bırakmıyor. 
Black & White Deodorant,Uzun zamandır kullanıyorum ve kullanmaktan vazgeçmeyeceğim tek deodorant. Fresh bir kokusu var ve bu tarz ürünlerde kokuya aşırı derece de önem veriyorum. Rahatsız etmiyor ve kokusu tek kelimeyle harika!  Şunu belirtmek istiyorum deodorantı sıkar sıkmaz hemen kıyafetinizi giyerseniz tabii ki leke bırakabilir,sıkıp azıcık kurumasını beklerseniz kesinlikle leke yapmıyor. İnanılmaz seviyorum ve işini gayet güzel yapan bir ürün olduğu için şiddetle tavsiye ediyorum.:) Son olarak belirteyim 150 ml'lik bir ürün. Pudralı ve alkolsüzdür.


Diğer minik deodorant ise; Pure & Natural Action Deodorant inanın boyuna minikliğine dayanamayıp aldığım bir ürün. Çantada taşımalık çok şirin bir ürün. Acil durumlarda işe yarıyor :))) Bu minik dostum ise çantamdan hiç ayrılmıyor.Onunda kokusu çok güzel fresh,çiçeksi bir kokusu var.
35ml'lik şirin bir ürün. 

Her iki ürünüde tavsiye ederim. Ayrıca Nivea'nın en son çıkarmış olduğu stresli anlarda ekstra koruma sağlayan deodorantınıda en kısa zamanda denemek istiyorum. Kullananlar var mı? 

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Bunu öğrendiğim iyi oldu benimde ihtiyacım vardı ve ne alsam die düşünüyordum :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda 150 lira değerinde hediye veriyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/05/surpriz-150-tl-degerinde-istedigin-urun.html

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)