7 Mayıs 2013 Salı

LilaKutu Nisan 2013

Merhaba!

Twitterdan takip edenler bilirler dün LilaKutu'dan gelen Nisan paketini göstermiştim. LilaKutu'nun Nisan ayında davet et uygulamasına katılmıştım. Farklı farklı hediyeler vardı ben 10 ile 60 kişi arasında olduğumdan Nisan kutusunu kazanmış oldum. Bu benim ilk LilaKutum! :) Abonelikler açılmadığından bir türlü katılamamıştım ama böyle bir etkinliğe katılarak sahip olmuş oldum. Ayrıca aboneliklerin tekrar açılacağıyla ilgili LilaKutu Facebook sayfalarında bilgi vermişler. Takipte kalalım...

Bakalım Nisan kutusunda neler varmış? 
Hep birlikte açalım! :)


Yumuşacık bir kutu :)

Kutuyu ilk açtığımızda böyle papatyalar karşılıyor. Çok güzel düşünülmüş. Kartın arkasında da gönderilen ürünlerin tam boy fiyatları yazıyor.


Ve içindeki güzellikler!



Ürünlere bakalım.


Keçi Sütü Özlü Serumlu Yüz Kremi; Cilt lekelerini yok etmeye yardımcı bir ürün ve tüm cilt tiplerinin kullanmasına uygun bir ürün olduğundan dün ilk denememi yaptım bile! İlk kullanımda verdiği his güzeldi. Yüzümü temizledikten sonra sürdüm ve cildi çok güzel nemlendiriyor. Lekeleri giderip gidermediğini ilk kullanımda anlamam mümkün değil düzenli kullanım sonrasında bilgilendireceğim. Kesinlikle yapış yapış,yağlı bir his bırakmıyor. Kokusunu ve yapısını çok beğendiğimi belirtmek isterim. :) Ayrıca tam boy ürün. 40 ml. Fiyatı ise 18 tl.

Arganpur Argan Yağı; Argan yağı çok meşhur oldu bir anda. Bende argan yağı içeren şampuan kullanıyorum ama argan yağı içeren ürünlerin içinde ne kadar argan yağı bulunur pek bir bilgim yok. Arganpur Argan Yağı özellikleri ise;''Cildi nemlendirir,canlandırır.Saçınıza bakım yapar,yumuşatır,korur ve parlatır. Tırnaklarınız güzelleştirir''diyor. Henüz ürünü denemedim ama şu sıralar tırnaklarımın bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorum fısfıslı bir kapağı var ve tırnaklarım için kullanacağım. Ecocert sertifikalı bir ürün. Kutudan çıkan deneme boyu ama 100 ml olarak 138 tl'ye satılıyor.

PCO Kırışıklık Önleyici Göz Maskesi; Alt ve üst göz kapağı ve kaz ayaklarında kollajen yapının yeniden yapılanmasına ve kırışıklıkların düzeltilmesine yardımcı olan bir ürünmüş biliyorsunuz ki 20'li yaşlardayım ve böyle bir ürünü kullanmak için erken olduğunu düşünüyorum. O yüzden bu ürünü anneme yada denemek isteyen birine vereceğim. Kutudan 1 adet maske çıktı ve 12 adet maske 180 tl'ye satılıyor.

Cyrene Ozonlu Antibakteriyel Bakım Sabunu; Bakterilere karşı uzun süreli maksimum koruma sağlar.Tamamen doğal,ozonlanmış zeytinyağı içerir. Sabunlar cildi kurutur diye bir düşüncemiz vardır ya bu sabun o düşünceyi silip geçiyor. Kuru ve hassas bir cilde sahibim dün gece ilk denediğim ürünlerden biri buydu bu sabahta uyanınca yüzümü bu sabunla yıkadım. Cildimde herhangi bir kuruma,gerginlik hissi vs. bırakmadı. Eskisi gibi yüzümde sivilce çıkmasa da nadiren çıktığı için,birde sürekli makyaj yaptığımdan cildimi bakterilerden koruyacağını,temiz tutacağını düşünüyorum. Beğendiğim bir ürün oldu. Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi kaç gram gönderilmiş bilmiyorum ama deneme boy olarak gayet yeterli uzun süre kullanılabilecek bir boyutta. Sabunun 60 gramı 27 tl'ye satılıyor.

HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi; Her bir saç telini yeniden yapılandırarak yumuşaklık,parlaklık,kolay taranma sağlar;nem kayıplarını engeller;saçı korur. 20 ml'lik bir ürün. Tam boy 20 ml x 10 adet olarak 50 tl'ye satılıyor. Bu ürünü ise henüz denemedim. Saçlarım çok uzun olduğundan benim için tek kullanımlık olacak. Bakalım ne gibi bir sonuç alacağım bende merak ediyorum! :)

Ve kutudan çıkan son tam boy ürün,

China Glaze Oje - Solar Power; Benim gibi oje delisi biri için kutuda bu ojeyle karşılaşmak harika bir şey oldu! İnanılmaz sevindim ve rengine bayıldım. China Glaze ojelerini çok beğeniyorum ve böyle bir sarı rengin çıkması beni oldukça sevindirdi. Yaz aylarında sıkça süreceğim :) Tam boy ve 18 tl'ye satılıyor.

Başta da belirttiğim gibi bu paket bana bir etkinlik sonucunda hediye olarak geldi. İnanın abone olup 19 tl'ye böyle bir paket almış olsaydım yine çok sevinirdim. Çünkü içinden çıkan ürünlerden bir tanesinin fiyatı 18 tl ve bu pakete 19 tl'ye sahip olunuyor. Bence gayet uygun ve güzel ürünler kullanıp,deneme şansımızın olması çok iyi. Deneme boy ürünlerin,tek kullanımlık ürünlerin olduğu bir paket değil. Gördüğünüz gibi 2 tam boy ürün var ve deneme boy olarak gönderilen ürünlerde tek seferde kullanıp atmıyorsunuz. Hiç bir ücret ödemeden sahip oldum ama çok memnun kaldım ve üyelikler açıldığı zaman bende abone olacağım. Bence her ay 19 tl'ye değişik ürünler denemek eğlenceli olacak! Üstelik paketin içinden ne çıkacak acaba diye beklemekte ayrı bir güzel heyecan olacak! :)


Tekrar teşekkürler LilaKutu!


Sevgiler...

8 yorum:

  1. vanilya club rezilliğinden sonra bir kere de lila kutu deneyeceğim. oje çıkması çok güzel olmuş <3 güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce böyle kutu aboneliklerine hiç katılmamıştım ama takip ettiğim kadarıyla Vanilya Club kutudaki ürünlere göre fiyatı pahalı ve bence değmiyor en iyisi LilaKutu. Abonelikler açılınca birlikte alalım :)

      Sil
    2. benim de ilkti :( pişmanlık diz boyu. bir de tarihi geçmiş ürün geldi :/

      alalım valla :) 19 tl makul bir fiyat. hele ki china glaze çıkıyorsa oh oh

      Sil
    3. Tarihi geçmiş bir ürünle karşılaşmak gerçekten çok üzücü :(
      Evet fiyatı gayet iyi keşke her kutudan China Glaze ojelerden çıksa renk renk ohh ne güzel olur:):)

      Sil
  2. bende lila kutu üyelik bekliyorum ve galiba eylülde açılacakmış.. Ama bu etkinlikten haberim yoktu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay tekrar böyle bir etkinlik olacak diye biliyorum takipte kal :)

      Sil
  3. bende bu etkinlikten lila kutu kazandım fakat oje her yere dökülmüştü o yüzden yazmaya bile zahmet edemedim

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)