20 Mayıs 2013 Pazartesi

HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Saçlarımda dökülme,kopma sorunu yaşamayan ben bir kaç gündür sorun yaşamaya başladım. Koparak dökülmeler oluyordu ama aşırı değildi. En son yumak halinde elimde toplanınca, Nisan LilaKutu paketinden gelen HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisini denemek istedim.


Öncelikle bu görüntü için özür dilerim ama nasıl koptuğunu görmenizi istedim.




Ne kadar işe yarıyormuş deneyip göreyim dedim ve duştan sonra saçlarımı havluyla hafifçe kuruladıktan sonra,saç diplerine masaj yaparak bütün saçıma uyguladım ve 20ml'lik olmasına rağmen bir seferlik yarısı yetti diğer yarısını da yine aynı şekilde nemli saçıma uyguladım ve 20 dakika havluya sarıp beklettikten sonra saçlarımı kuruladım. 

Sanıyorum mevsim değişikliğinden yada şampuandan kaynaklanan bir durum. HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi gerçekten işini yapıyor mu diye soracak olursanız,ben bir fark göremedim. Zaten tek seferde veya iki defa kullandığım bir üründen mükemmel sonuç almayı beklemiyordum ama ben saçlarımda herhangi bir değişim olduğunu göremedim. Hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi diye adlandırıldığından sanırım beklentim fazlaydı :)


Ürün Hakkında;

Her bir saç telini yeniden yapılandırarak yumuşaklık,parlaklık,kolay taranma sağlar;nem kayıplarını engeller;saçı korur.

Saçlarım zaten herhangi bir işlem görmediğinden yumuşak ve doğal parlaklığa sahip. Yani daha yumuşak daha parlak yaptığını söyleyemem. Kolay taranma sağlıyor evet ama sadece bu ürüne özel bir durum değil.

Daha sonra çözümü saçlarımın uçlarından kestirmekte buldum. Belki de dökülmesine engel olur diye düşündüm ve azıcık saçlarımı kısalttım. Sanırım koparak dökülmeler daha aza indi :) En azından şimdilik öyle.. Twitterdan takip edenler saçlarımın yeni halini görmüşlerdir ama görmeyenler için birde buradan yeni saçlarımla merhaba demek istedim herkese :)



Sevgiler...

8 yorum:

  1. canım ben de bu konudan çok müstariptim :))
    çok ürün denedim ama bana en iyi geleni, ducrayin turuncu renkli bir canlandırıcısı var. adını tam hatırlayamıyorum amam eczacına sorarsan hemen anlar, kesinlikle memnun kalırsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkür ederim canım aklımda bir marka var onu denemek istiyorum önce ardından dediğini de denemek isterim :)

      Sil
  2. Yalnız ürünü yanlış kullandığını söylemeliyim saç derisinde kullanılmıyor ki çok iyi bir acil bakım kürü ama performans alamazsın böyle tabii :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Ben tüm saça uygulanan bir ürün olduğunu düşünüyordum :( Neyse çok geç artık bitti zaten farklı ürünler denicem :)

      Sil
    2. Saçların pek güzelmiş bu arada ^_^
      Sağlık olsun mevsimsel dökülme başka senin sorunun başka önce dermatologuna gidip kan demir ve b vitamini değerlerine baktırmalısın kozmetik sonraki çare :*

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim canım haklısın baktırcam :)

      Sil
  3. Tugcecim koparak dokulme sorunu yasiyorsan sana selective protek ammino keratin oneririm . Platin saclarin bile lastik gibi uzayip kopmasina engel olan harika bir maske. Keratin icerdigi ixin saci besliyor ve onariyor . Denemeni kesinlikle tavsiye ederim. Bir de sac serumu kullanmayi ihmal etmemeni oneririm cunku gerckten etkilerini gosteryorlar . Her ne kadar saclarin dogal olup islem gormesede , ruzgar , hava kirliligi , gunes , saci islakken taramak , sekil vermek , kurutmak bile saci zayiflatip koparak dokulmesne neden oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Doğru çok haklısın ilk defa böyle dökülme yaşıyorum aslında çok fazla önemsemedim ama önce tahlil yaptırıp duruma göre ürünler kullanmayı düşünüyorum. Güzel yorumun için tekrar teşekkür ederim :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)