11 Mayıs 2013 Cumartesi

Avon Ideal Luminous Highlighter

Avonun aydınlatıcı çıkardığını gördüm ve tabii ki dayanamadım aldım. 2 tonu bulunuyor biri benim aldığım yani Positively Luminous, diğeri ise daha koyu pembemsi şeftalimsi bir tona sahip görünen Revitalized Luminous


İyi ki bu tonu istemişim çünkü diğer tonu ışıltılı allık gibi olurdu.
Aslında fazlasıyla ışıltıları var ama fotoğrafını çekerken ışıltıları nedense yakalayamadım. Bariz belli olan ışıltıları var ama fotoğraf çekerken ışıltıları bir türlü makinem yakalamak istemedi. Görsellerden pudra gibi görünüyor ama gayet ışıltı.



Yumuşacık bir yapısı var.


Bileğime sürdüm ve azda olsa bileğimde ışıltıları belli oluyor.


Görsellerde her ne kadar ışıltıları yakalamayıp pudra gibi görünse de ben uygulayınca cildime bıraktığı aydınlık hissini ve ışıltılı duruşunu sevdim. Ayrıca şunu belirtmek istiyorum fazla ışıltı,sevmeyenler bu üründen belki de hoşlanmayabilirler çünkü içindeki ışıltılar minik minik olmasına rağmen aydınlatmak istediğiniz bölgeye uygulayınca simli bir görünüm oluyor. Ben ışıltı ve sim sevdiğim için bu beni rahatsız etmedi. :) 13 gramlık bir ürün ve uzun süre gideceğini düşünüyorum çünkü pudra gibi bütün yüze uygulanmıyor,yüzünüzde öne çıkarmak,vurgulamak,aydınlatmak istediğiniz bölgelere kullanıldığı için bayağı bereketli bir ürün olacağını düşünüyorum. 

Aydınlatıcı arıyorsanız denemenizi öneririm. 13 gr ve indirimli olarak 15-16 tl gibi bir fiyatı var. 

Aranızda Avon Ideal Luminous Highlighter kullanan var mı? Ayrıca diğer rengini merak ediyorum onu alanlar varsa eğer beğenip,memnun kaldıysanız belirtirseniz çok sevinirim onuda denemek isterim. :)

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan:)kocaman ışıltılı simlerden değil sanki daha ince ve doğal bir ışıltısı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet ince,minik minik ışıltıları var :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)