28 Mayıs 2013 Salı

Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner *** Black Ice & Smokey Diamond ***

Avon'un ilk çıkardığı zamanlar bu iki göz kalemini almıştım. Hala katalogda var sanırım veya yenilenmiş olabilir. 




Kalıcılığından çok memnun kaldığım için bahsetmek istedim. Bende sadece iki rengi var Black Ice ve Smokey Diamond. Her iki rengide gayet güzel. Işıltılı kalemler ama öyle aşırı ve rahatsız eden ışıltılara sahip değiller. Gayet başarılı ürünler. Kullanmayı çok seviyorum ve çevremdekilere tavsiye ettiğim ürünler. 

Renklerine yakından bakalım.



Eyeliner uygulamayı fazlasıyla beceremediğimden bu tarz kalemler kullanmayı seviyorum. Günlük makyajımda veya özel günlerde kullanmaya gayet uygunlar. Genellikle siyah,gri ve kahve tonlarda makyaj yaptığım için siyah ve gri tonunu almıştım. Ancak katalogda başka renkleride var ve gayet güzeller.



Sevgiler...

15 yorum:

  1. Bende de bunun kahverengı olanı var ıcerısınde sarı ısıltılar bulunan cok memnunum ozellıkle asansorlu yapısından sende gule gule kullan canım :)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürümü falan çok güzel bende severek kullanıyorum teşekkür ederim güzel günlerde kullanalım :)

      Sil
  2. Siyahı var bendede çok severek kullanıyorum güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) sende güzel günlerde kullan :)

      Sil
  3. Bende seviyorum ama kalıcılığı bence kötü :S

    YanıtlaSil
  4. Ben çok memnunum aşırı kalıcı bence hatta elimin üstüne çizdiğim bile zor geçti

    YanıtlaSil
  5. siyah kullanıyorum bende çok güzel avonun bu kalemleri... güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  6. sendeki iki tane renk benim de favorim, çıktığından beri kullanıyorum ve Avon'un en sevdiğim ürünü diyebilirim. farklı renk arayanlar için "starry night blue" yu da tavsiye edebilirim. mavi tonlarda farla çok hoş oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kullanışlı renkler zaten değil mi? :) eminim dediğin renk mavi tonlardaki makyajda çok güzel oluyordur :) deneyelim onuda :)

      Sil
    2. aynen, bu iki renk on numara :) biteceğine yakın sipariş ediyorum hemen, bu ikisi makyaj çantamın olmazsa olmazları ;)

      sevgiler...

      Sil
    3. Bu kalemler çabuk bitiyor diyorlar doğrumu acaba nekadar sürede bitiyor yazabilirmisiniz

      Sil
  7. Arkadaşlar bu kalem çabuk bitiyor diyorlar doğrumu acaba nekadar sürede bitiyor yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar bu kalem çabuk bitiyor diyorlar doğrumu acaba nekadar sürede bitiyor yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)