8 Nisan 2013 Pazartesi

Silver Plated Stackable Ring Set

Yaptığım aksesuar alışverişlerimi hiç paylaşmamıştım ama geçen gün yaptığım alışverişimde Avondan almış olduğum yüzük setini burada görmüştünüz. Aksesuar olarak genelde yüzük kullanırım ve tam bir yüzük delisiyim.Her gördüğüm yüzüğü almak istiyorum ve bütün parmaklarıma takmak istiyorum :)



Bu 4lü yüzüğü ise üç parmağıma taktığımı hayal ederek aldım.

Bakalım sizde beğenecek misiniz?


İşte bu şekilde üç parmağıma takarak kullanacağım.

Gümüş kaplama yüzükler birbirine siyah bir kurdele ile bağlanmıştı çok şirin görünüyorlardı :) 
Ben orta boy yani 8 numarasını seçtim. Yüzük parmağıma hafif büyük oldu orta ve işaret parmağıma tam oldu. 4 adet yüzüğü bir arada 14.00 TL'ye almış oldum. Gayet güzel ve şık :) Avondan yapmış olduğum aksesuar alışverişimden memnun kaldım.


Sizde benim gibi yüzük sever birisi misiniz? :)

2 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)